    From: Jacek Sołtysik <j...@n...ma>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: nakaz zapłaty
    Date: Fri, 21 Aug 2009 19:28:50 +0200

    Właśnie otrzymałem nakaz zapłaty, a w nim:

    "pozwana (...) zapłacić powódce kwotę 138 zł (trzysta czterdzieści osiem
    złotych)"

    Po pierwsze nie jestem powódką tylko powodem.
    Po drugie kwota napisana cyframi się zgadza, ale ta napisana słownie
    jest zła.

    Czy mogę to olać czy mam składać do sądu jakiś wniosek o sprostowanie etc.?

    I jeszcze jedno - czy to normalne, że w kopercie razem z odpisem nakazu
    przychodzi kartka na której jest napisane "POUCZENIE - Na zarządzenie
    referendarza sądowego o zwrocie pozwu przysługuje skarga. (...)"?