  • 541. Data: 2013-04-24 11:10:01
    Temat: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Przeżywa, bo mniej choruje czyli jest zdrowsze. CBDU

    Przeżywa bo nie zachoruje na kilka wysoce śmiertelnych pandemicznych
    chorób. Na całą resztę podatność pozostaje. Także na niedożywienie,
    pasożyty itepe.

  • 542. Data: 2013-04-24 11:10:55
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 24.04.2013 10:40, hiki o! pisze:

    > Po tym jak napisales, ze sam unikales placeni skladek zus naciagajac
    > umowe o dzielo w miejsce gdzie nie powinna zaistniec

    Dlaczego nie powinna? Właśnie to typowe miejsce do stosowania Umów
    Rezultatu. Takie umowy oferuje uczelnia państwowa.

    > w koncu zaoszczedziles nie placac zus i placac maly podatek (ile? 19% od
    > polowy kwoty umowy) -- wiec teraz cie stac, bys sie leczyl...

    Jednodniowe szkolenie, wartość 500zł. Faktycznie zaoszczędziłem jak diabli.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 543. Data: 2013-04-24 11:11:06
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 24.04.2013 Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> napisał/a:

    > No tak, celebrytka...

    Poniekąd. Cokolwiek z gatunku JPII, ale nie zmienia faktu.

    > Na następne wcielenie odkładała?

    A kto ją tam wie. Choć sama z "cokolwiek" lepszej opieki szpitalnej
    korzystała, niż oferowała innym. Na podróże pewnie też co nieco
    wydała.

    > Mylisz Matkę Teresę z Tatą Grzybkiem.

    Nie mylę. Aczkolwiek postaci podobnego pokroju.

    > Co główniejsze portale to pisują takie rzeczy, że człowiek w Motłoch
    > Marudy zaczyna wierzyć. Ale nie w narodzie, a w dziennikarzach.

    Oczywiście, mit świętej jest prawdziwy, bo pasuje do przekonań.

    Co z tego np. (pierwszy link z brzegu) uważasz za nieprawdę?
    http://web.archive.org/web/20091212130958/http://www
    .przekroj.pl/wydarzenia_swiat_artykul,2108,0.html

    --
    Dominik & kąpany (via slrn)
    Na priv pisz na adres: dominik kropka alaszewski na gmailu.

  • 544. Data: 2013-04-24 11:14:05
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Nie skorzystałby, bo na samych umowach o dzieło nie miałby tego
    > ubezpieczenia z NFZ.

    Noszurwał!
    Po jakiemu mam napisać, że to właśnie hipokryzja jest?
    Że chce zmuszać innych do wrzucania do wora,(bo jego nie byłoby stać na
    leczenie), ale jak sam ma wrzucić, to nie patrzy, że kogoś nie będzie stać,
    i do wora nie wrzuca, jesli tylko ma okazję?
    J.

    www.kontestacja.com

  • 545. Data: 2013-04-24 11:14:07
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 24.04.2013 11:10, Andrzej Lawa pisze:

    > Przeżywa bo nie zachoruje na kilka wysoce śmiertelnych pandemicznych
    > chorób. Na całą resztę podatność pozostaje. Także na niedożywienie,
    > pasożyty itepe.

    Nie napisałem, że są idealnie zdrowi, ale że zdrowsi.

    I co, lepiej nie dać szczepionki i niech więcej zemrze na tamte choroby,
    bo jak przeżyją to czekają ich inne choroby? Ty też siebie i swoich
    dzieci nie szczepisz? No i nie leczysz zapewne, bo przecież bez sensu
    leczenie choroby X, jak grozi choroba Y.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 546. Data: 2013-04-24 11:16:36
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > I dla tych, którzy zostali uchronieni.

    To zdelegalizujmy sól, rafinowany cukier, kawę, alkohol...

    > Np. ja niestety przez wiele lat paliłem (głupota, bo zacząłem za
    > dziecka, jak fajki były dostępne),

    A ja nie. Alkoholu też nie używam, poza paroma kroplami amolu do herbaty
    przy przeziębieniu oraz od czasu do czasu czekoladkami. Mimo że rodzice
    nawet barku nie zamykali.

    Moje wsparcie dla programów społecznych kończy się tam, gdzie zaczyna
    się uparta głupota. Jeśli ktoś wpadł w tarapaty i potrzebuje zasiłku -
    OK. Ale jeśli ten zasiłek np. przepija i nawet nie planuje jakąś robotą
    się zająć, to niech zdycha, bo jest społecznie szkodliwy.

    > a nigdy nie ćpałem, bo nie miałem
    > dostępu. Możliwe, że jakby obok fajek w kiosku sprzedawali marychę to
    > bym spróbował. Może nawet teraz bym spróbował w jakimś momencie
    > słabości. A tak, nie ma, to nie grozi.

    No to trzeba kleje i lakiery zdelegalizować.

  • 547. Data: 2013-04-24 11:19:26
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 24.04.2013 Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> napisał/a:

    > No mówisz że nie ma miejsca na świecie gdzie by ci pasowało (cytat:
    > ,,Jakby było takie (pomijąjąc kryteria wyboru), tobym po prostu wziął i
    > pojechał.). Czyli nie pasują ci wszelkie dostępne na świecie.

    _Miejsca_. Nie _ustroje_. Wybór miejsca nie ogranicza się do panującego
    ustroju (napisałem, że nie mówię o kryteriach). Jakby było takie
    idealne miejsce, gdzie wszystko jest jak trzeba (ustrój, klimat,
    mentalność ludzi, praca itp itd) byłoby super- nic, tylko się przeprowadzać.
    Ale realnie trzeba kompromisu.

    > Jasne, bo ja jestem menelem i motłochem.

    Nie Ty, z mojej kasy akurat idzie na menela.

    > Nie, lepiej się żołądkować i zejść na nerwicę, wrzody albo inne coś

    Spokojne stwierdzenie faktu nie implikuje "należy coś z tym
    zrobić, natychmiast, k.. mać!".

  • 548. Data: 2013-04-24 11:19:31
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Nie napisałem, że są idealnie zdrowi, ale że zdrowsi.

    Jednostka jest technicznie zdrowsza (od trupa). Społeczeństwo - nie jest.

    > I co, lepiej nie dać szczepionki i niech więcej zemrze na tamte choroby,
    > bo jak przeżyją to czekają ich inne choroby? Ty też siebie i swoich

    Nie, lepiej połączyć program szczepień z edukacją w zakresie
    antykoncepcji. Pamiętaj, że tam jest mocno zakorzeniona tradycja multum
    dzieci właśnie z uwagi na wysoką śmiertelność.

    > dzieci nie szczepisz? No i nie leczysz zapewne, bo przecież bez sensu
    > leczenie choroby X, jak grozi choroba Y.

    Cóż, jak sam się przyznałeś (w kwestii palenia itepe) jesteś ode mnie
    głupszy. Teraz tylko to dodatkowo poświadczasz.

  • 549. Data: 2013-04-24 11:25:07
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 24.04.2013 11:14, krys pisze:

    > Noszurwał!
    > Po jakiemu mam napisać, że to właśnie hipokryzja jest?

    Nie jest. Społeczeństwo ustaliło, że w takich przypadkach nie chce
    obciążać składkami. Masz pełne prawo rozpocząć inicjatywę ustawodawczą w
    celu zmian ustaleń dla tych umów.

    To tak samo, jak np. przy sprzedaży. Masz salon samochodowy i sprzedałeś
    np. jeden samochód, co stał pół roku "na magazynie"? 23% VAT. Jesteś
    osobą fizyczną i sprzedałeś jeden samochód, który stał w garażu przez
    pół roku? 2% CIT. A jak poniżej 1000zł to zero.

  • 550. Data: 2013-04-24 11:26:02
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Nie, robiłem szkolenie dodatkowo. I nie nie ja prosiłem o taką umowę,
    > tylko oni tak wymusili.

    I wszystko jasne, Kali.
    A można było poprosić o zlecenie i uczciwie zapłacić NFZ, żeby inni mogli
    się leczyć, zamiast iść do piachu, i teraz jechać z otwartą przyłbicą po
    hikim, Marudzie, Dominiku i mnie, że my to takie bezduszne człowieki, co nie
    dbają i innych...

    Łatwo się liczy i wydaje cudze pieniądze, prawda?

    J.

    www.kontestacja.com