  • Data: 2008-08-07 13:23:45
    Temat: najnowsze osiągnięcia "medycyny"
    Od: summ <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    http://www.torst.pl/polaryzatory.php
    To cudo leczy nadciśnienie, astmę, reumatyzm, cukrzycę, neutralizuje
    promieniowanie z telefonów komórkowych i do tego zmniejsza zużycie
    paliwa o 12%, a toksyczność spalin od 8 do 70%...

    Miałem w ręku taki "polaryzator" bo kupiła go moja żona. Były to
    sklejone ze sobą dwie szczotki komutatora silnika, a między nimi
    nawinięto uzwojenie z miedzianego drutu. Dołączono też ulotkę, w
    której zapewniono, że działanie urządzenia "zostało zbadane naukowo".
    No cóż - kobietom takie rzeczy się wybacza :)

    Zastanawiam się czy tego typu reklamy są w Polsce legalne?
    Moim zdaniem powinny być ścigane z urzędu.

    Pozdrawiam,
    summ