  • Data: 2006-06-25 08:28:34
    Temat: najemca juz 3 miesiace zalega z czynszem
    Od: "Rylen" <r...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jestem wlascicielem lokalu ,podpisalem umowe ze
    na rok odnajmuje lokal (rozliczam sie z US ryczaltem)
    Prowadzi jakies biuro.
    W umowie jest napisane ze jesli zalega mi z oplata czynszu
    za 2 miesiace to moge umowe rozwiazac. I wlasnie jestem
    w takiej sytuacji. 30 czerwca bedzie juz 3 miesiace zaleglosci.
    W poniedzialek (26 czerwca )napisze mu pismo ze
    umowa zostaje rozwiazana . No i tu nie wiem jaki termin
    mozna mu dac (jak najkrotszy) aby opuscil lokal.
    W umowie nie jest to sprecyzowane "w jakim terminie po
    wypowiedzeniu umowy ma ten lokal opuscic"(fizycznie)
    Jemu np: na pewno odpowiadalo by 3 miesiace, a mnie 3 dni
    bo musze kogos nowego znalezc.
    A co zrobic jak "nie zechce opuscic " ? tylko bedzie odciagal
    (jak przewiduje)
    Rylen