  • 31. Data: 2005-12-10 00:30:01
    Temat: Re: nadgodziny
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 9 gru o godzinie 12:55, na pl.soc.prawo, Johnson napisał(a):

    > Czyli praktycznie decyduje raczej pracodawca z uwagi
    > na swoją przewagę ekonomiczną.

    To Twoim zdaniem jest argument?
    Sytuacja ekonomiczna którą uzyskał *pracodawca* na wyzysku pracowników
    uprawnia go do większego ubezwłasnowolnienia ich?

    Wnoszę powyższym iż należysz do KPP = bez sarkazmu ;)
    Albo.... nie masz poszanowania do ludzi PRACY

    IMO - zgodę na pracę w *nadgodzinach* wyraża pracownik - i jest to jego
    suwerenna decyzja.
    Chcesz to ograniczyć?

    Ekhmmm - .... przepraszam ;)

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 32. Data: 2005-12-10 05:42:11
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Artur Ch. napisał(a):

    > To Twoim zdaniem jest argument?
    > Sytuacja ekonomiczna którą uzyskał *pracodawca* na wyzysku pracowników
    > uprawnia go do większego ubezwłasnowolnienia ich?

    Winna zmusić pracownika do zastanowienia się w przypadku podejmowania
    decyzji o odmowie pracy w godzinach nadliczbowych. Przynajmniej ja bym
    się zastanowił czy chce dostać dyscyplinarkę, nawet niesłuszną i
    procesować sie o to z pracodawcą.

    > Wnoszę powyższym iż należysz do KPP = bez sarkazmu ;)

    Komunistyczna Partia Polski czy co?

    > Albo.... nie masz poszanowania do ludzi PRACY

    Ja mam poszanowanie dla wszystkich i dla ludzi PRACY i dla ludzi KAPITAŁU :)

    > IMO - zgodę na pracę w *nadgodzinach* wyraża pracownik - i jest to jego
    > suwerenna decyzja.
    > Chcesz to ograniczyć?

    Ogranicza to kodeks pracy. Decyzja należy do pracodawcy czy jest mu
    potrzebna praca w godzinach nadliczbowych. Jeśli jego decyzja jest
    zgodna z prawem to pracownik nie ma nic do gadania.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."