  • 11. Data: 2012-03-21 08:21:54
    Temat: Re: naciągacze z Netii
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > zagrania znane od lat. To ,,obniżanie rachunków'' też. Ostatnio
    > obśmiałem się jak norka, jak do mnie zadzwonił pan z Vectry i kumpelskim
    > tonem też zaczął nawijkę o obniżaniu rachunków. Niestety musiałem go
    > zmartwić, bo mam cyrograf z Polsatem do 2015, więc zesra się, a nie da się.

    Niektórzy sugerują pokrycie kar umownych za zerwanie, chociaż pewnie też
    jest na to jakiś "haczyk".

  • 12. Data: 2012-03-22 07:41:43
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 21.03.2012 09:21, Andrzej Lawa pisze:

    > Niektórzy sugerują pokrycie kar umownych za zerwanie, chociaż pewnie też
    > jest na to jakiś "haczyk".

    No ale to w przypadku telefonów komórkowych w większych firmach, bo
    liczą na to, że jak przejmą pulę, to następne też już będą u nich, a do
    tego ludzie więcej wygadają niż abonamenty itp. A z przejęcia telewidza
    Vectra niespecjalnie cokolwiek dodatkowego wyciągnie. Jakbym był
    dziadkiem-emerytem z przyzwyczajeniami do Tulipanów, to jeszcze by mi
    wciśli telefona, ale w sumie od tego zaczął, ale akurat po co mi w XXI
    wieku nieprzenośny telefon, to nie wiem, więc ta oferta spadła do
    niszczarki już w pierwszych dwóch zdaniach :D

    --
    Przemysław Adam Śmiejek