  • 31. Data: 2021-09-17 14:36:02
    Temat: Re: można wchodzić narąbanym na pokład samolotu nie łamiąc przepisów "o stwarzaniu zagrożenia" [NSA]
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.09.2021 o 14:31, J.F pisze:

    > Sukces?

    Jak wszystko czego pis się dotknie.

    --
    Shrek

  • 32. Data: 2021-09-18 00:45:04
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-09-17, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Normalnie - z wolnocłówki. Podawać nie podają bo jest zakaz spożywania -
    > nawet własnego. Ale widać "potępiają ale rozumieją";)

    Też jak się człowiek uprze to przecież nie upilnujesz. Ale rozumiem, że
    nie musieli się za bardzo upierać? :)

    --
    Marcin

  • 33. Data: 2021-09-18 01:05:53
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-09-17, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Austria tez ma 11.6, Rosja 11.6, Portugalia 12.3, Francja 12.6,
    > Irlandia 13, Niemcy 13.4, Czesi 14.3, Litwa 15
    > Korea poludniowa 14.4, Japonia 8, Wlochy 7.5 ??
    > UK 11.4, USA 9.8 ..

    14/0.12 to 117l wina, czyli 3 butelki na tydzień, czyli pół na dzień,
    czyli dwa kieliszki/dwa piwa do obiadu. Ciekawe jaka dystrybucja bo jeśli
    jakaś gausowska to jednak wyjdzie, że kupa ludzi się dziennie nieźle
    zaprawia.

    > https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_a
    lcohol_consumption_per_capita

    > Tak swoja droga - jesli wszedzie jest "unrecorded consumption" ...
    > ludzie tak pędzą?

    Na poziomie 1-3l. Baniak wina własnej roboty na rok? No ale fakt, każdy
    jeden? :) Może taka moda. Sam kiedyś warzyłem w domu piwo.

    --
    Marcin

  • 34. Data: 2021-09-18 07:32:02
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Też jak się człowiek uprze to przecież nie upilnujesz. Ale rozumiem, że
    > nie musieli się za bardzo upierać? :)

    Nie - normalnie nad oparciami polewali:P Widać rosjanin też człowiek i
    rozumie potrzeby innych ludzi;)

    --
    Shrek