  • Data: 2007-03-26 16:07:42
    Temat: minimalny czas miedzy wyslaniem listu a sprawa...
    Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam serdecznie,
    czy istnieje cos takiego?
    Dzis dowiedzialam sie, ze mam awizo i przez przypadek dorwalam pania
    listonosz wracajaca z pracy - pisemko dostalam. Stoi tam, ze mam sie JUTRO
    stawic w Izbie Lekarskiej na sprawie - celem zlozenia wyjasnien dot. mojej
    skargi na paru konowalow.

    Chcialabym wiedziec, czy to tylko mi sie wydaje, ze milo byloby zapewnic
    taki czas wysylki listu, by do mnie trafil nie 5 min. przed rozprawa
    (normalnie by nie trafil - avizo byloby w skrzynce, odebralabym jutro po
    pracy...)

    hania