  • Data: 2007-10-15 18:28:15
    Temat: mieszkanie "własnościowe" a pełna własność???
    Od: e...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Proszę o POMOC!!!
    O artykule 12 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 o spółdzielniach
    mieszkaniowych od czerwca aż huczy - to i do mnie doszło :)
    Zrozumiałam, że dotyczy to przekształcenia lokatorskiego prawa do
    mieszkania w... no właśnie...
    Bo skoro ja mam tzw. "własnościowe", to co? To ta ustawa ma jakiś
    związek z uzyskaniem przeze mnie normalnego prawa własności?
    ("własnościowe" do w "własnego" ma się tak jak "krzesło elektryczne"
    do "krzesła", nieprawdaż?)
    Jednym słowem obawiam się, że coś przegapiłam i że może też powinnam
    złożyć podanie w SM o przekształcenie mojego prawa do lokalu na
    NORMALNIE WŁASNE???
    Grzebię po ustawie i wychodzi mi, że w niej "własnościowe prawo do
    lokalu" już nie istnieje!! Czy to możliwe?! Świat znormalniał? Ale czy
    na pewno dla mnie....
    Błagam, niech mnie ktoś uświadomi, czy POWINNAM COŚ ZROBIĆ DO KOŃCA
    MIESIĄCA, bo potem będę żałować????
    Elżbieta Gawor - Polska południowa (tzn Kraków)