  • 11. Data: 2004-05-11 17:48:33
    Temat: Re: mieszkanie w bloku - sąsiedzi zakłócający spokój
    Od: "BartekB" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin Narzyński" napisał
    > Uczą grać swojego 6-letniego syna. Problem polega na tym, że niemal
    > codziennie chłopak zaczyna grać około 6:30

    Przystaw kolumny do sciany i puszczaj glosno kawalki z mocnym basem...
    Wierz mi, zeby nauczyc sie grac trzeba miec cisze i spokoj, by slyszec
    swoja muzyke. A inny rytm wygrywany przez sciane (UMC! UMC! BUM! BUM!)
    dokladnie bedzie burzyl poczucie rytmu (i przy okazji melodii) u mlodego
    pianisty i albo przestanie sie uczyc z braku mozliwosci i efektow, albo
    sasiedzi pojda na ustepstwa, jesli mocno uparli sie na muzyka w rodzinie
    :)
    pzdr.
    B.

    --
    Bartek 'BeBe' Bednarski

    "Jeżeli problem ma rozwiązanie, to nie ma co się martwić.
    Jeżeli jednak nie ma, to martwienie się niczego nie zmieni."

  • 12. Data: 2004-05-12 07:21:01
    Od: "Therminator [3m]" <t...@i...pl>

    > rodzinę na nogi. Nie sposób tego znieść. Grzeczne rozmowy z sąsiadami nic
    > nie dały, bo twierdzą że od 6 rano, to "wolnoć Tomku w swoim domku".

    Witam!
    Sensownego (wzgledem prawa) rozwiazania chyba nie ma.
    Jezeli pozostali sasiedzi (w przyleglych mieszkaniach) pracuja i nie ma ich
    w domu w godzinach "nauki gry" jak i po,
    to proponuje zakup subwoofera i postawienie go w narozniku z tymi sasiadami.
    Potem zakup plyty z kiepskim techno (takim o zmiennych predkosciac dudnenia
    w jednej piosence) i odpalac to przed wyjsciem do pracy.

    Drugim bardziej upierdliwym sposobem jest znalezienie preta w sianie z
    sasiadami i atakowanie tegoz preta tepym wiertlem widiowym koniecznie przy
    wlaczonym udarze. Jak poleca takty to sruuu..
    CHwila przerwy i jak znowu poleca takty to sruu.

    Niestety moze to byc poczatek dluugiej wojny z dzialaniami odwetowymi, czego
    nie zycze..

    wspolczuje i pozdrawiam
    michal