  • 1. Data: 2006-01-18 11:31:31
    Temat: mieszkanie spółdzielcze
    Od: "Ert" <e...@o...pl>

    Witam, mam pytanie podobne do tego: Czy można wykupić mieszkanie?
    Nie chodzi mi o wykup, ale o prawo do lokalu spółdzielczego po rodzicach.
    Zamieszkując z żoną w mieszkaniu spółdzielczym własnościowym (własność
    żony - zakup przed ślubem) bez zameldowania i będąc zameldowanym (ale nie
    jako główny lokator) u rodziców w mieszkaniu spółdzielczym
    (niewłasnościowym) czy nie tracę praw do mieszkania spółdzielczego? Nie mam
    prawa przecież do lokalu w którym mieszkamy z żoną i jednocześnie nie jestem
    wymeldowany od rodziców. Nie chcemy ewentualnie stracić mieszkania, a w tej
    chwili nie stać nas ani rodziców na wykup, aby zabezpieczyć przyszłość.
    Czy spółdzielnia może odmówić w przyszłości przyjęcia mnie w poczet
    członków - zabierając lokal udowadniając np. że się faktycznie nie mieszka
    itp.
    Proszę o poradę, za którą dziękuję