  • Data: 2005-03-18 08:41:08
    Temat: mieszkanie skladajace sie z dwoch lokali
    Od: "Marek B." <marek@NO_SPAM-bratek.ogr.ar.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam,
    jestem w trakcie kupowania mieszkania, ktore jak sie okazalo sklada sie z 2
    mieszkan. tzn. kobieta ktora mi sprzedaja kupila lokal numer 1 a po paru latach
    przylegajacy lokal numer 2, przebila sie przez sciane, zamurowala wejscie do
    lokalu 2 i jest to teraz jedno ladne mieszkanie.
    oczywiscie ja chce je kupic jako jedno i pytanie moje, jak to zalatwic. ona
    twierdzi, ze to tylko formalnosc, mnie jednak interesuje, czy wiaze sie to z
    jakimis dodatkowymi kosztami, a jesli, to jakimi?
    chcialbym zmienic te dwa mieszkania w jedno. jak to zrobic?
    dziekuje za odpowiedz

    pozdrawiam
    Marek