  • Data: 2003-04-26 22:01:29
    Temat: mieszkanie od developera
    Od: "Piotrek Korszla" <p...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    Mam pytanie, racze proste (dla was..)

    Sytuacja jest taka - kupowanie mieszkania od developera w kolejności
    1. umowa przyżeczenia sprzedaży i tu wpłata kasy + kredyt
    2. po jakimś czasie akt notarialny (przeniesienie własności).
    Mieszkanie jest juz wybudowane, można w nim mieszkać. Chodzi mi o czas
    między pkt. 1 (+ zamieszkanie) a pkt.2. Co będzię, jeśli developer będzie
    zwlekał z przeniesieniem własności na mnie? Czy oprócz czekania (i płacenia
    dodatkowego ubezpieczenia kredytu w banku) coś ryzykuję? A co jeśłi w tym
    czasie firma zbankrutuje - mieszkanie przejmie syndyk czy inny komornik jako
    własność developera, czy jendak nie i nie ma się co obawiać?
    W sumie developr duży (konkretnie - domdevelopment w W-wie) - ale to jest
    kupa kasy i wolę wiedzieć...

    I jeszcze - czy pomaga w takim przypadku (i jak bardzo) podpisanie
    wspomnianej umowy przyżeczenia sprzedaży z użyciem notariusza?

    Dzięki z góry za ew. pomoc -

    Piotrek.