  • Data: 2004-04-09 20:36:39
    Temat: miejski plan zagospodarowania przestrzennego
    Od: "Marcin" <b...@i...uni.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Kolejny haniebny numer "naszych" władz.
    Jak Państwu pewnie wiadomo z początkiem roku przestały
    obowiązywać miejskie plany zagospodarowania przestrzennego.
    Tak po prostu bez żadnego okresu przejściowego, trzeba
    czekać, aż miasto upora się z ich aktualizacją. Do tej pory
    wszelkie rozbudowy, przyłącza wody itp. nie mogą dostać
    pozwolenia (tak mi mówił geodeta, za prezydentem miasta).
    Pragnąłem rozbudować dom o jedno pomieszczenie (pokój).
    Musimy bowiem mieć lokum dla dziecka bo nie mieścimy
    się w jednym pomieszczeniu.
    Czy jest jakaś możliwość aby jednak uzyskać pozwolenie
    na rozbudowę?
    Po prostu nie chce mi się wierzyć, że tak można na lodzie
    zostawić obywateli. Zresztą tyle razy już urzędnicy
    informowali mnie o czymś z "niezachwianą" pewnością, a
    poźniej to okazywało się nieprawdą.

    Proszę o pomoc, jakieś wskazówki.
    Z góry dziękuje.

    Marcin