  • Data: 2003-06-15 16:52:42
    Temat: mialem wywrotke
    Od: "Trybik" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    w jednym z marketow wywalilem sie przy bramce, ktora nie dialala (jestem
    osoba na wozku i mialem wywrotke do tylu). Byl napis ze nia dziala ale
    najzwyczajniej go nie zauwazylem. Niby nic sie nie stalo, choc lokiec do tej
    pory mnie boli. Zastanawiam sie, czy w takie jsytuacji nie moglbym sie
    ubiegac o jakies odszkodowanie, ale w sumie nie mam na to zadnych dowodow.
    Gdyby takie zdarzenie mialo miejsce i czulbym ze cos ze mna nie tak to co
    powinienem zrobic, czy powiadomic policje by spisala protokol ze zdarzenia,
    czy pogotowie jesli czulbym jakies zawroty glowy. Czy po tym zdarzeniu moge
    czegos sie domagac?
    Dzieki za info - Trybik