  • 11. Data: 2005-01-23 03:13:39
    Temat: Re: mężczyżni
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 22 sty o godzinie 22:36, na pl.soc.prawo, Janusz napisał(a):

    > Tej pani, co uciekła z domu, raczej psycholog ptrzebny niż prawnik

    Doprawdy?
    Znasz _tę_ sytuację?
    Wiesz co się działo u nich pomiędzy ścianami?

    Zakichani wyznawcy lprU i sukienkowych. Nie mają pojęcia o sprawie a już
    skazują kobietę na szafot albo stos.

    ...wnxv xenw gnpl greebelfpv...

    --
    ......... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 12. Data: 2005-01-23 08:55:29
    Od: "Rafal" <d...@w...pl>

    Użytkownik "Janusz" <h...@p...com> napisał w wiadomości
    > Tej pani, co uciekła z domu, raczej psycholog ptrzebny niż prawnik
    > JanuszHr

    Sluchaj chlopie prosty:
    1. Jak nie masz co powiedziec to lepiej sie nie odzywaj.
    2. Ja jestem w podobnej sytuacji, tylko z drugiej strony - z domu
    wyprowadzila mi sie zona, poniewaz stwierdzila ze chyba nie dorosla do
    malzenstwa i do zwiazanych z tym obowiazkow i zaleznosci (wspolne
    mieszkanie, zakupy, odpowiedzialnosc za .... itd.). i na zewnatrz to ja
    jestem ten zly, ktory doprowadzil do tego ze zona uciekla. Wiec jak nie
    wiesz co sie dzieje w 4 scianach - to nie wypowiadaj opinii na temat
    psychologow.

    Pomysl 2 razy zanim cos napiszesz.

    Rafal