  • 1. Data: 2006-01-29 00:22:59
    Temat: meldunek obcokrajowca
    Od: "fourmi" <f...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Wynajmuje mieszkanie obywatelowi jednego z krajow bylego ZSRR. Ow gosc prosi,
    o stale zameldowanie. Czy moge miec pozniej problemy z jego wymeldowaniem?
    Czy moge go w kazdej chwili wymeldowac? Czy moze pozniej roscic sobie prawo
    do mieszkania?

  • 2. Data: 2006-01-29 00:40:37
    Temat: Re: meldunek obcokrajowca
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    fourmi wrote:
> [...]
    > Czy moge go w kazdej chwili wymeldowac? Czy moze pozniej roscic sobie prawo

    Prawa do mieszkania nie będzie miał nigdy.
    Zameldować to on się powinien nawet sam, z umową najmu. Podejrzewam, że
    on sam niczego nie załatwi, więc pewnie będziesz musiał pójśc z nim.
    Wymeldować może się sam, lub ty w trybie administracyjnym.
    Składasz wniosek, że gosciu już nie mieszka i chcesz jego
    administracyjnego wymeldowania. Urząd meldunkowy "z nienacka" sprawdza,
    czy to prawda i wymeldowuje. Zwykle trwa to około 6 miesięcy.

  • 3. Data: 2006-01-29 10:57:58
    Od: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT>

    witek napisał(a):

> [...]
    > administracyjnego wymeldowania. Urząd meldunkowy "z nienacka" sprawdza,
    > czy to prawda i wymeldowuje. Zwykle trwa to około 6 miesięcy.

    a co jesli on tam dalej mieszka, ale nie placi ?

    sg

  • 4. Data: 2006-01-29 12:04:18
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    > Prawa do mieszkania nie będzie miał nigdy.

    No chyba, że przyjdzie sie 'zameldowac' z kałachem.

    Podziwiam nadal postkomunistyczna wiare niektórych w fakt, że zameldowanie
    niesie w sobie roszczenia do mieszkania.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 5. Data: 2006-01-29 15:11:05
    Od: "Marius Horak" <n...@e...con>

    fourmi wrote:

> [...]
    > jego wymeldowaniem? Czy moge go w kazdej chwili wymeldowac? Czy moze
    > pozniej roscic sobie prawo do mieszkania?

    Po co mu te zameldowanie?

    NOWOSC!!!!

    Tak, to jet PRAWDA

    Mozna mieszkac w PRL bez meldowania sie.

    OK. W PKRL.

    Jako przyklad - JA. Dowod osobisty, dwa mieszkania, haktary ziemii a w
    dowodzie brak adresu.

    500 km/h na A4 w F16 bez mandatu bo gdie wyslac?

    To nie zart. To prawda. Obowiazek meldowania zniesiony lta temu

    TAK. Mozecie podac moje nazwisko gdzie chcecie. Ja mam to w *****. No i
    dobrego adwokata.

  • 6. Data: 2006-01-29 16:00:20
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Marius Horak wrote:

    > To nie zart. To prawda. Obowiazek meldowania zniesiony lta temu

    Za dużo piłeś. Idź się wyśpij.

  • 7. Data: 2006-01-29 16:02:12
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    sg wrote:

    > a co jesli on tam dalej mieszka, ale nie placi ?

    Pozostaje ci droga sądowa i wyrok o eksmisję. Mieszkanie zastępcze
    musisz mu zapewnić ty, bo eksmisji na bruk nie ma,a gmina nie da bo nie
    ma. Potem możesz się sądzić z gminą o zwrot kosztów. Ale chyba jeszcze
    nikt nie wygrał.
    Wynajmowanie mieszkań przy dzisiejszym prawie jest bardziej ryzykowne
    niż rozbrajanie granatu.

  • 8. Data: 2006-01-29 17:47:56
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Marius Horak napisał(a):
    > 500 km/h na A4 w F16 bez mandatu bo gdie wyslac?

    nigdzie, za to można poznać funkcjonowanie postępowania przyspieszonego

    KG