  • From: "Marius Horak" <n...@e...con>
    Subject: Re: meldunek obcokrajowca
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: 29 Jan 2006 15:11:05 GMT

    fourmi wrote:

    > Wynajmuje mieszkanie obywatelowi jednego z krajow bylego ZSRR. Ow
    > gosc prosi, o stale zameldowanie. Czy moge miec pozniej problemy z
    > jego wymeldowaniem? Czy moge go w kazdej chwili wymeldowac? Czy moze
    > pozniej roscic sobie prawo do mieszkania?

    Po co mu te zameldowanie?

    NOWOSC!!!!

    Tak, to jet PRAWDA

    Mozna mieszkac w PRL bez meldowania sie.

    OK. W PKRL.

    Jako przyklad - JA. Dowod osobisty, dwa mieszkania, haktary ziemii a w
    dowodzie brak adresu.

    500 km/h na A4 w F16 bez mandatu bo gdie wyslac?

    To nie zart. To prawda. Obowiazek meldowania zniesiony lta temu

    TAK. Mozecie podac moje nazwisko gdzie chcecie. Ja mam to w *****. No i
    dobrego adwokata.