eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawomeldunek bez praw do lokalu a byli właściciele - (ciekawa sytuacja) problemmeldunek bez praw do lokalu a byli właściciele - (ciekawa sytuacja) problem
    From: OpenMan_ <n...@m...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: meldunek bez praw do lokalu a byli właściciele - (ciekawa sytuacja)
    problem
    Date: Thu, 28 May 2009 12:58:27 +0200

    Witam

    Zwracam się z prośba o poradę gdyż nie potrafię sam znaleźć podstawy
    prawnej.

    Posiadam dom który przejąłem na własność od swojego dłużnika, sprawa w
    sądzie toczyła się 9lat(!) Mam już prawomocny wyrok, tytuł wykonawczy
    oraz wpis do księgi wieczystej. Zostałem wprowadzony przez komornika z
    asystą policji, zmieniono zamki do których tylko ja mam klucze. Udało mi
    się również "wygonić" poprzednich właścicieli z lokalu, którzy jednak
    nie zabrali wszystkich swoich rzeczy.
    Teraz praktycznie codziennie przychodzą "to po widelec, to po dwie
    książki" a policja twierdzi że mam obowiązek ich wpuszczać. W internecie
    jest wiele wpisów mówiących o tym że meldunek bez prawa do lokalu nie
    daje prawa przebywania w lokalu jednak mam obowiązek udostępnienia
    poprzednim właścicielom ich rzeczy.

    Jak podejść do tematu? Jak ich wymeldować? Jak pozbyć się ich rzeczy by
    już nie mieli po co wchodzić? Co jeszcze mogę zrobić?

    Nie chcę tracić kolejnych lat na eksmisję i jeszcze zapewniać komuś kto
    nadal śmieje się w twarz lokalu zastępczego. Jakie kol wiek próby
    kontaktu z nimi kończą się na niczym.

    pozdrawiam