  • 1. Data: 2006-07-09 07:47:51
    Temat: Wybór kasy fiskalnej.
    Od: k...@p...fm

    Potrzebuję opinii na temat kasy fiskalnej do małego sklepu
    spożywczego.
    Muszę ją zakupić i nie wiem jaka wybrać, żeby nie zapłacić zbyt
    dużo i nie mieć kłopotów z ciągłymi naprawami.
    Proszę o podpowiedź .

  • 2. Data: 2006-07-09 12:46:44
    Temat: Re: Wybór kasy fiskalnej.
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

> [...]
    > Muszę ją zakupić i nie wiem jaka wybrać, żeby nie zapłacić zbyt
    > dużo i nie mieć kłopotów z ciągłymi naprawami.

    Jaki duży to sklep? (ile towarów, ile m. kw.). Z komputerem i programem
    magazynowym na zapleczu? Należysz do jakiejś sieci? Będziesz obsługiwać
    karty stałego klienta? Od tego zależy, jakiej wielkości i ceny kasy szukasz.
    Podaj te wartości, to polecę Ci kasy.

    W PL jest tylko czterech liczących się producentów kas. Zobacz na ich
    stronach:
    www.torell.pl
    www.elzab.com.pl
    www.novitus.pl
    www.posnet.com.pl

    --
    Lukasz
    N 50 05' 04"

  • 3. Data: 2006-07-10 08:23:12
    Od: "krystyna4321" <k...@p...fm>

    Witam.
    Sklep ma około 1000 artykułów, 60m.kw sala sprzedaży, bez komputera
    i programu magazynowego. Nie należę do żadnej sieci i nie
    obsługuję kart stałego klienta.
    Będę wdzięczna za pomoc w wyborze.
    Pozdrawiam.

  • 4. Data: 2006-07-10 08:38:10
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    Cztery typy:

    Elzab Alfa 4095 PLU
    Sharp 277P lub Sharp 277PS jeśli chcesz obsługiwac kody kreskowe (ale do
    tego będzie potrzebny komputer).
    Novitus małe Tango
    Posnet Perfekt
    Zobacz też na Innovę HIT Plus
    (http://www.innova-sa.pl/pl/index.php/content/view/2
    /3/)

    Na stronach WW producentów bęziesz miała namiar na dealerów. Zwykle jest
    tak, że jeden dealer sprzedaje kasy jednego producenta. Czasem sprzedaje
    dwóch producentów i wtedy warto go zapytać o jakość. Głównie pytaj o
    mechanizmy drukujące, bo te się najczesciej psują, a na ich temat nie
    potrafię nic powiedzieć.

    --
    Lukasz
    N 50 05' 04"