-
1. Data: 2005-01-27 18:48:18
Temat: mbank - brak odblokowanej kwoty w ciagu regulaminowych 7 dni
Od: "Kubaz" <k...@t...UsunTO.pl>
Witam
Tydzien temu zablokowano mi 150 zl na koncie bo chcialem wyplacic je z
bankomaty WBK, gdzie byla awaria (blokada nie z mojej winy), zadzwonilem na
mlinie i mi powiedziano, ze odzyskam pieniadze w ciagu 7 dni ale nic nie ma
niestety... zlozylem reklamacje i mi powiedziano, ze zostanie rozpatrzona w
ciagu 30 dni... czy moge ubiegac sie o jakies roszczenia wynikajace z
niewywiazania sie z umowy (odblokowania kwoty w ciagu 7 dni)? Na mlinii
wlasnie mi powiedzieli, ze nie moze dodac mojej prosby do zlozonej juz
reklamacji bo "nie jest to praktykowane", zapytalem dlaczego nie moge,
przeciez reklamacje moge skladac dowolna a inna sprawa czy zostanie ona
rozpatrzona pozytywnie... dostalem odpowiedz, ze nie jest mozliwe dodanie
mojej prosby do reklamacji ani nie mozna zlozyc nowej reklamacji... no wiec
fajnie - gdzie moge ubiegac sie o takie roszczenie? UOKiK czy inna
instytucja? Ciekawi mnie tez to, czy konsultantka miala prawo nie przyjac
mojej reklamacji?
Dodam, ze konsultowala sie 2 razy w czasie naszej rozmowy z przelozonym (to
i tak nie wazne, tak tylko mowie:) )
--
Kubaz
P.S. Powiedziano mi jedynie, ze moge liczyc na odsetki za czas, przez ktory
kwota jest zablokowana... ja dziekuje za takie 30 groszy
-
2. Data: 2005-01-27 18:56:18
Temat: Re: mbank - brak odblokowanej kwoty w ciagu regulaminowych 7 dni
Od: kam <X#k...@w...pl#X>
Kubaz napisał(a):
> fajnie - gdzie moge ubiegac sie o takie roszczenie?
A jaką konkretną, materialną szkodę poniosłeś?
> UOKiK czy inna instytucja?
Sąd, ewentualnie arbiter bankowy (www.zbp.pl). Pod warunkiem że jest
jakaś odpowiedź na pytanie wyżej. I możliwość udowodnienia tego.
KG
-
3. Data: 2005-01-27 19:15:49
Temat: Re: mbank - brak odblokowanej kwoty w ciagu regulaminowych 7 dni
Od: "Kubaz" <k...@t...UsunTO.pl>
Użytkownik "kam" <X#k...@w...pl#X> napisał w wiadomości
news:ctbd9s$oho$1@news.onet.pl...
> Kubaz napisał(a):
> > fajnie - gdzie moge ubiegac sie o takie roszczenie?
>
> A jaką konkretną, materialną szkodę poniosłeś?
>
> > UOKiK czy inna instytucja?
>
> Sąd, ewentualnie arbiter bankowy (www.zbp.pl). Pod warunkiem że jest
> jakaś odpowiedź na pytanie wyżej. I możliwość udowodnienia tego.
mialem mozliwosc kupna tanio uzywanego sprzetu muzycznego, nie wyjdzie z
tego nic bo sa tez inni chetni, udowdonic to? Czy zneznania sprzedajacego by
cos dowodzily? Tak wogole - na jaka rekompensate mozna tutaj liczyc? Czy
10-cio krotnosc zablokowanej sumy wchodzi w gre?
No i ponawiam pytanie - czy ktos ma prawo nie przyjac mi reklamacji, nawet
jesli jest nie sluszna? Wnioskuje, ze reklamacje rozpatrzyla konsultantka
skoro nie chciala przyjac a to jest lekko mowiac dziwne...
--
Kubaz
-
4. Data: 2005-01-27 20:28:28
Temat: Re: mbank - brak odblokowanej kwoty w ciagu regulaminowych 7 dni
Od: Kinga 'Słowotok' Macyszyn <k...@b...gazeta.pl>
> mialem mozliwosc kupna tanio uzywanego sprzetu muzycznego, nie wyjdzie z
> tego nic bo sa tez inni chetni, udowdonic to? Czy zneznania sprzedajacego
> by
> cos dowodzily? Tak wogole - na jaka rekompensate mozna tutaj liczyc? Czy
> 10-cio krotnosc zablokowanej sumy wchodzi w gre?
> No i ponawiam pytanie - czy ktos ma prawo nie przyjac mi reklamacji, nawet
> jesli jest nie sluszna? Wnioskuje, ze reklamacje rozpatrzyla konsultantka
> skoro nie chciala przyjac a to jest lekko mowiac dziwne...
>
Wiesz, to mogło byc jego ostatnie 150 zł do pierwszego (mówię teraz do
przedpiścy) i mógł za to spokojnie do końca miesiąca przeżyć. Nie o to
chodzi. Ja rozumiem, że bank blokuje kwotę, bo system traktuje to jako
transakcję do rozliczenia, która jeśli nie "spłynie" po 14 dniach to środki
sa odblokowywane na koncie, ale dziwi mnie procedura i postępowanie
konsultantki.
Do autora wątku: większość rozmów jest nagrywana, a nawet jeśli nie, to w
systemie powinna znaleźć się notatka z tej rozmowy i będzie w niej nazwisko
Twojej rozmowczyni. Zawsze można zadzwonić ponownie, zlożyć skargę na
piśmie. Niech poda również podstawę prawną, dla której prezentuje takie, a
nie inne stanowisko (odpowiedni paragraf albo punkt regulaminu bankowego).
Życzę powodzenia.
--
KingAM
'just one year of love is better than a lifetime alone'
* freddie mercury*
-
5. Data: 2005-01-27 21:21:21
Temat: Re: mbank - brak odblokowanej kwoty w ciagu regulaminowych 7 dni
Od: "Beniamin" <b...@c...pl>
> mialem mozliwosc kupna tanio uzywanego sprzetu muzycznego, nie wyjdzie z
> tego nic bo sa tez inni chetni, udowdonic to? Czy zneznania sprzedajacego
> by
> cos dowodzily?
IMHO to będzie za mało.
> Tak wogole - na jaka rekompensate mozna tutaj liczyc? Czy
> 10-cio krotnosc zablokowanej sumy wchodzi w gre?
A straciłeś przez nich aż 1500zł na zablokowaniu 150?
> No i ponawiam pytanie - czy ktos ma prawo nie przyjac mi reklamacji, nawet
> jesli jest nie sluszna? Wnioskuje, ze reklamacje rozpatrzyla konsultantka
> skoro nie chciala przyjac a to jest lekko mowiac dziwne...
Reklamacje zawsze możesz złożyć listem poleconym. Przyjęcie reklamacji przez
telefon nie jest obowiązkiem banku.
Pozdrawiam,
Beniamin