  • Data: 2004-08-24 11:18:22
    Temat: maszyna na części z Niemiec
    Od: "ag" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam -
    chciałem przywieźć sobie maszynę z Niemiec na użytek własny do warsztatu;
    nie na firmę, nie na stowarzyszenie, ot, do warsztatu;
    problem polega na tym że trafiła mi się okazyjnie maszyna jaka chciałem jeno
    że duuuża, do generalnego remontu i praktycznie w cenie złomu, ale wygląda
    jak przemysłowa;
    teraz - jak zrobić żeby się nie czepiali - celnicy i skarbówka - czy
    sprzedaż rejestrowana w niemczech, czy umowa użyczenia bezterminowego -
    chodzi o kwestie celne - w końcu nie ma granicy celnej... ale jednak czy nie
    mogą sie do czegoś przyczepić polskie służby jeśli będę miał papier
    potwierdzający że maszyna jest moją własnością, - umowa kupna-sprzedaży
    zawarta na terenie Niemiec z Niemcem-poprzednim właścicieleem tej maszyny;
    słyszałem że rolnicy bez żadnych ceregieli przewożą przez granice kombajny -
    wiąże sie to z jakimiś rolniczymi bonusami/

    pozdr
    ag