  • 141. Data: 2023-06-14 18:51:53
    Temat: Re: marsz opozycji
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    środa, 14 czerwca 2023 o 18:27:19 UTC+2 Shrek napisał(a):
    > A już myślałem, że robert osiągnął szczyt i wyżej dupy nie podskoczy a
    > jednak! Ci co nie poszli do zomo to tchórze i antypatrioty;)

    O, gdyby to nie był tak straszny tomasikizm, to można by Tuskowi podrzucić
    jako ciętą ripostę na wyciąganie dziadka w wehrmachcie.
    Sobie zapamiętam, jakby mi kiedyś wyciągnęli - że to dzięki mojemu dziadkowi
    naziści nie dali rady zdobyć leningradu, moskwy i stalingradu.
    Choć fartem i kosztownie - to jednak z dwojga złego lepiej.

  • 142. Data: 2023-06-14 18:55:20
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Hmm, a jakby to jeszcze połączyć z jarusiowym "oni stoją tam, gdzie stało zomo",
    > oj, może lepiej nie, bo się wszechświat skończy ;>

    Wpadniesz w pętle rekurencyjną w wylądujesz w hrejterch;) Tylko morda w
    kubeł o ziobrze, bo jak podzielisz przez ziobro...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 143. Data: 2023-06-14 20:59:49
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 14 Jun 2023 13:48:23 +0200, Kviat wrote:

    > Nie, nie można.
    > Tak może rzec tylko idiota.

    A czytałeś "Proszę państwa do gazu" ?

    J.

  • 144. Data: 2023-06-14 21:20:29
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 14.06.2023 o 16:24, A. Filip pisze:

    > Wykonanie rozkazu nie stanowi (czasem) usprawiedliwienia

    Nie, nie stanowi.

    > *nawet jak za jego niewykonanie grozi kara śmierci* ?

    Nie, nie stanowi.

    Czym innym jest wykonanie rozkazu, gdy dobrowolnie przystępujesz do
    przestępczej organizacji (ale ci się odwidziało, bo jesteś zdziwiony, że
    szef tej przestępczej organizacji nakazuje ci kogoś zabić, to po chuj
    przystępowałeś do prze), a czym innym jest wykonanie "rozkazu", gdy
    szczują cię psami i i zmuszają cię do tego podkutymi wojskowymi butami.

    Jeśli nie widzisz różnicy, to jesteś kretynem.

    > Wysil swój mały rozumek i wystękaj wprost *dlaczego* tak nie można,
    > gdzie *dokładniej* ma leżeć granica *twoim zdaniem* .

    I tak tego nie zrozumiesz, skoro do tej pory nie zrozumiałeś.

    > Nie wystękasz widać problem przerasta twe skromne możliwości umysłowe.

    Twoje możliwości umysłowe przerasta umiejętność pisania w języku
    polskim, więc...

    > Jak "PiS" mówi "Tak nie można" to Babia Kasia słucha? Nie zauważyłem.

    A dlaczego normalny człowiek miałby słuchać pis?
    Głowa cię nie boli?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 145. Data: 2023-06-14 21:34:35
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Aha, czyli poszedłeś do MO/SB, żeby zbawić świat - a przynajmniej ojczyznę
    > - naprawiając te formacje od środka i nikt tego nie docenił, a teraz
    > zabrali jeszcze ubecką emeryturę.
    > Podłość ludzka nie ma granic.
    Nawet nie wiesz, ile masz racji.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 146. Data: 2023-06-14 21:37:16
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 14.06.2023 o 13:24, J.F pisze:
    > Ale ... za niewykonanie rozkazu w czasie wojny grozi egzekucja,
    > wiec ci SS-mani też nie dobrowolnie?
    Nie chce mi się tego zgłębiać, ale z tą karą śmierci w tzw. "ostatecznej
    potrzebie", to nawet podczas wojny ne jest tak prosto. Nawet Niemcy
    mieli sądy polowe.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 147. Data: 2023-06-14 21:39:01
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nawet nie wiesz, ile masz racji.

    Pamiętasz jak pisałeś w sąsiednim wątku o tym, że lepiej by było jakby
    rzecznik po prostu nie odpowiedział na pewne pytanie?

    Chciałeś być walenrodem a zostałeś kuls^H^Hkizem;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 148. Data: 2023-06-14 21:43:40
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    "J.F" <j...@p...onet.pl> pisze:

    > A czytałeś "Proszę państwa do gazu" ?

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Po%C5%BCegnanie_z_Mari
    %C4%85
    > Pożegnanie z Marią - zbiór opowiadań Tadeusza Borowskiego z 1947 roku,
    > w skład którego wchodzą:
    > [...] "Proszę państwa do gazu" [...]

    https://wolnelektury.pl/katalog/lektura/borowski-pro
    sze-panstwa-do-gazu/

    --
    A. Filip

  • 149. Data: 2023-06-14 21:58:09
    Temat: Re: Doprowadzanie do Niemieckiego Gazu [Was: marsz opozycji]
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.06.2023 o 18:23, Shrek pisze:

    > Przeliteruj "żagiew";)

    BTW

    https://en.wikipedia.org/wiki/%C5%BBagiew

    kliknij na "8 languages" i powiedz jakiego ci braknie;)

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Jedwabne (jeszcze nie to o co chodzi) -
    sprawdzamy, już jest;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 150. Data: 2023-06-14 23:27:23
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 14.06.2023 o 21:39, Shrek pisze:

    > Pamiętasz jak pisałeś w sąsiednim wątku o tym, że lepiej by było jakby
    > rzecznik po prostu nie odpowiedział na pewne pytanie?

    Nic takiego nie pisałem. Pisałem, ze powinien odpisać, że Policja nic o
    tym nie wie, bo to nie jest w jej kompetencji.

    > Chciałeś być walenrodem a zostałeś kuls^H^Hkizem;)

    Obrażanie adwersarza, nie świadczy o tym obrażanym, a obrażającym. Po
    prostu brak mu szacunku dla samego siebie.

    --
    (~) Robert Tomasik