  • Data: 2006-12-20 20:34:54
    Temat: mapka :-)
    Od: "Tiger" <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam dosc ciekawe pytanie. Czy prawa autorskie obowiazuja w nastepujacym
    przypadku:

    1) biore mape z jakiejs firmy
    2) skanuje ja i wciagam do Photoshopa
    3) obrysowuje prostymi liniami, niezbyt dokladnie, pomijajac kilka ulic,
    jakis obszar
    4) koloruje te linie, wstawiam wlasne napisy dla glownych arterii
    5) wypelniam kolorami, ktore zupelnie nie przypominaja oryginalu

    Koniec koncow mapka wyglada calkiem inaczej.

    I teraz: dzwoni firma map1 i grozi sadem, zadajac 2x oplaty licencyjnej za
    wykorzystanie ich map :-)
    Czy maja racje, czy tez moze mapki ktore zrobilem tylko niechlujnie
    konturujac mapy ze skanera - tez sa ich wlasnoscia? :-))

    Pozdrawiam,

    Andrzej