  • Data: 2003-10-16 08:30:53
    Temat: mandat za psa
    Od: "mw" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Syn mój otrzymał mandat od straży miejskiej z paragrafu "brak nadzoru nad
    psem".
    Praktycznie na granicy miasta spuścił małego psa ze smyczy, co "straż"
    wyceniła na 50,-
    Syn jest pełnoletni, ale nie posiada żadnych źródeł dochodu - jest studentem
    i oczywiście
    wziął mandat kredytowy.
    Pytanie moje jest następujące : jak straż chce wyegzekwować pieniądze od
    syna ?
    ( w domyśle jak uniknąć płacenia kary ? może po prostu niech syn nic nie
    płaci ? )
    Sprawa jest niby błaha, ale działalność straży miejskiej w moim mieście
    doprowadza
    mnie do szewskiej pasji.
    Prosze o poradę.

    pzdr Mirek