  • Data: 2004-04-26 17:49:02
    Temat: mandat za przejscie na czerwonym
    Od: "Agnieszka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Dzis zatrzymała mnie policja za przechodzenie na czerwonym świetne. Ponieważ
    ewidentnie złamałem prawo nie dyskutowałem nad tym (tym bardziej ze się
    spieszyłem-tylko dlatego złamałem prawo :) ). Podpisałem "mandat katny" i
    pobiegłem dalej. Dopiero w domu sprawdzam:
    [...] za popełnione wykroczenie art 92 par1 K.W ...adres... przejscie na
    czerwonym świetle.
    z kwotą 250zł (słownie dwieściepięćdziesiąt złotych).

    porównuje to z taryfikatorem na stronach mswia (www.mswia.gov.pl) mam:

    A. PRZEPISY O RUCHU PIESZYCH
    art. 92 § 1
    Niestosowanie się do znaków lub sygnałów drogowych dotyczących ruchu
    pieszych

    KWOTA 50zł!!!!!(słownie: pięćdziesią złotych).

    Co powinienem zrobic??
    Pawel