  • 11. Data: 2002-07-19 05:54:07
    Temat: Re: mandat sprzed dwoch lat - epilog w urzedzie skarbowym ?!?
    Od: "Janusz" <j...@p...wp.pl>

    "coolio " <c...@N...poczta.gazeta.pl> wrote in message
    news:ah6igi$t1e$1@news.gazeta.pl...
    > Tak sie akurat zlozylo ze wtedy obowiazywale stare przepisy no i za mandat
    nie zaplacilem.

    Mozna prosic o wyjasnienie, jakie to przepisy nie obligowaly do placenia
    mandatow?
    Moze jeszce cos sie z tego uchowlao i dzisiaj tez nie trzeba?

    Janusz

  • 12. Data: 2002-07-22 19:44:31
    Od: "BliSki." <b...@w...pl>

    "Andrzej W" wrote:
    > OOOO , krecik ;-)

    Ooooo, misio ;))

    > Tak dużo masz tych mandatów na drodze Zielona G. - Wrocław ? ;P]

    A zdziwił byś się. ;P
    Ostatni jaki mam, to jeszcze z moją byłą
    jak mnie rok temu zagadała w jakimś mieście.

    --
    Pozdr, (R) BliSki. (tm)