    From: "lucas" <l...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: mandat karny
    Date: Mon, 2 Sep 2002 21:33:04 +0000 (UTC)

    Witam
    Mam pytanie?
    Jestem studentem i dostałem ostatnio mandat za przewożenie większej ilości
    pasażerów(6) niż jest w dowodzie rejestracyjnym (5). Dostałem mandat w
    wysokości 100zł. Czy jeżeli przyjąłem ten mandat, to mam prawo się odwołać?
    Policjant powiedział, że albo przyjmuje ten mandat. albo sprawa idzie do
    sądu. Więc zgodziłem się. 100 zł wydaje mi się trochę za dużo jak za takie
    wykroczenie. Jeżeli nie zapłacę to pewnie przyjdzie komornik i weźmie mi coś,
    tylko nie wiem co. Studiuje, niepracuje, skąd mam mieć 100 zł?
    Może ktoś coś wie na ten temat?
    Proszę o sensowne i rzeczowe odpowiedzi
    Z góry dzięki