  • Data: 2002-09-04 22:27:30
    Temat: Re: mandat karny
    Od: "Krzysztof" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "lucas" Więc zgodziłem się. 100 zł wydaje mi się trochę za dużo
    jak za takie
    > wykroczenie. Jeżeli nie zapłacę to pewnie przyjdzie komornik i weźmie mi
    coś,
    > tylko nie wiem co. Studiuje, niepracuje, skąd mam mieć 100 zł?
    > Może ktoś coś wie na ten temat?
    > Proszę o sensowne i rzeczowe odpowiedzi

    Raczej nie umoczył, koszt rozprawy to 100 zł. Jeżeli sąd dał by mu grzywnę o
    połowę mniejszą, czyli 50 zł, doszło by 100 zł ryczałtu plus opłata 15 zł.
    czyli razem 165 zł.
    Moim zdaniem nieprzyjęcie mandatu do 200 zł nie jest rozsądne, o wyższe
    kwoty można się "potargować" przed sądem.

    Krzych