  • 1. Data: 2002-09-23 18:46:13
    Temat: mandat
    Od: "Joya" <Y...@y...pl>

    Dostałam upomnienie z US o niezapłaconym mandacie, straszą ze wejda na
    dochody.
    Okazuje się jednak, że na wezwaniu jest przekręcone nazwisko.(smerf zle
    spisał)
    Mam udawać głupa, że to przecież nie o mnie chodzi czy grzecznie zapłacić?

    Pozdrawiam
    ***Agata***

  • 2. Data: 2002-09-23 20:22:07
    Temat: Re: mandat
    Od: "Maciej Muran" <t...@m...com>

    Joya wrote:
> [...]
    > zle spisał)
    > Mam udawać głupa, że to przecież nie o mnie chodzi czy grzecznie

    NOM - mozna nie placic rachunkow, pomimo, ze sie "wydzwonilo"
    pieniążki...
    Policja - mozna nie placic mandatow, jesli chociaz taz doswiadczylo sie
    prosby gliniarza o lapowke...
    Sąd - mozna nie przyjac wezwania na rozprawe w sprawie alimentow, bo
    nazwisko dziecka sie nie zgadza...
    Kanar - mozna pogonic frajera bo autobus sie spoznil (ja tak robie ;)))
    I jeszcze dlugo tak mozna... ;)
    --
    MM