  • Data: 2005-10-21 11:39:32
    Temat: mam wyrok sadu pracy co dalej?
    Od: "ds" <1...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam korzystny wyrok S.Pracy pierwszej instancji.
    Zasądzono mi z klauzulą natychmiastowej wykonalności pewną kwotę .
    Dwukrotnie na piśmie (list polecony) wystąpiłem do pracodawcy o wpłatę na
    konto tych pieniążków be żadnej odpowiedzi. Prezes firmy ( tej co sprawę
    przegrała) nie chce ze mną rozmawiać też telefonicznie (sekretarka blokuje
    dostęp ) .Pani odpowiedzialna za kadry też nic nie może mi powiedzieć, po za
    tym ,że nieoficjalnie wie, że firma złożyła apelację do drugiej instancji.
    Na dzień dzisiejszy nie mam żadnego powiadomienia z Sadu że pracodawca się
    odwołał=ł od wyroku , żadnego dokumentu od pracodawcy że się odwołał od
    wyroku. Ja nie kwestionowałem wyroku sądu pierwszej instancji i nie
    składałem w związku z tym apelacji.Byłem na odczytaniu wyroku (korzystnego
    obejmującego wszystkie moje roszczenia) Nie mam nawet treści wyroku na
    piśmie
    Co mam dalej robić proszę o pomoc
    Darek S