  • 1. Data: 2006-10-05 20:17:27
    Temat: mam problem z alimentami
    Od: "los_21" <l...@o...pl>

    mam pytanie jesli zmienilem studja na inny kierónek nie uprzedzajac o
    tym swojego ojca który placi na mnie alimenty to czy morze mi je
    odebrac studjuje zaocznie ekonomie teraz a studjowalem
    psychopedagogike i mam 21 lat pracuje dorywczo aczkolwiek jedynie na
    umowe o dzielo lub umowe zlecenie . Prosze pomuzcie mi bo nie wiem czy
    strace alimenty czy nie

  • 2. Data: 2006-10-05 20:21:19
    Temat: Re: mam problem z alimentami
    Od: KrzysiekPP <j...@N...ceti.pl>

    > umowe o dzielo lub umowe zlecenie . Prosze pomuzcie mi bo nie wiem czy
    > strace alimenty czy nie

    Z pewnoscią 21-letnie łosie studiujące ekonomię i mające problemy z
    ortografią chyba zasługują na jakies pieniadze ...

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kszysiek.xt.pl/

  • 3. Data: 2006-10-05 20:23:06
    Od: Andrzej Orłowski-Skoczyk <a...@i...edu-youknowwhat.pl>

    05 paź 06 (czwartek), 22:17 (GMT +1), pl.soc.prawo
    los_21 napisał:

> [...]
    > psychopedagogike i mam 21 lat pracuje dorywczo aczkolwiek jedynie na
    > umowe o dzielo lub umowe zlecenie . Prosze pomuzcie mi bo nie wiem czy

    Te stódia to hyba jakaś ściema...

    A ojciec - jeśli studiujesz - nadal jest zobowiązany łożyć na Twoje
    utrzymanie, chyba żeby udało mu się udowodnić, że jesteś utracjusz i
    pieniędzy na studiowanie wcale nie przeznaczasz, a kierunki zmieniasz,
    żeby miec papierek i z niego kpić.
    --
    Andrzej Orłowski-Skoczyk
    gg: 2289438, icq: 201865365

  • 4. Data: 2006-10-05 20:30:09
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <l...@o...pl> napisal(a):
> [...]
    > psychopedagogike i mam 21 lat pracuje dorywczo aczkolwiek jedynie na
    > umowe o dzielo lub umowe zlecenie . Prosze pomuzcie mi bo nie wiem czy

    Nie stracisz.

    P.S. Gdzie zdawałeś matórę? :)
    --
    Samotnik