  • 1. Data: 2006-10-26 08:00:52
    Temat: małe pytanie
    Od: "mumu" <j...@o...pl>

    Czy komornik ma prawo pobierać koszty egzekucyjne z alimentow od wierzyciela
    czy od dłużnika?
    Jakby ktoś mi podał artykuł na ten temat bede wdzieczna bardzo.

    pozdo mumu

  • 2. Data: 2006-10-26 11:35:07
    Temat: Re: małe pytanie
    Od: Kruszynka <kruszynka909_USUNTO@USUNTO_poczta.onet.pl>

    Zasadą jest obciążenie kosztami egzekucyjnymi zobowiązanego (czyli
    dłużnika). Ustawa przewiduje jedynie wyjątki, gdy kosztami egzekucyjnymi
    obciąża się wierzyciela lub gdy następuje zwolnienie z kosztów
    egzekucyjnych. Zajrzyj to ustawy z dnia 17 czerwca 1966r. o postępowaniu
    egzekucyjnym w administracyji (tekst jednolity Dz.U. z 2005r Nr 229 poz.
    1954) i przeczytaj tam rozdział 6 dotyczący kosztów egzekucyjnych. Zwróć
    uwagę na art. 64c.

    pozdrawiam,

    malita

  • 3. Data: 2006-10-26 13:21:42
    Od: "mumu" <j...@o...pl>

    .. no własnie chodzi mi o potwierdzenie tej zasady artykułem , ale niestety
    nie znam sie na tym, prosze pomózcie musze napisać pismo do wtorku.
    dzieki
    mumu

  • 4. Data: 2006-10-26 16:11:21
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Kruszynka napisał(a):
> [...]
    > egzekucyjnym w administracyji (tekst jednolity Dz.U. z 2005r Nr 229 poz.
    > 1954) i przeczytaj tam rozdział 6 dotyczący kosztów egzekucyjnych. Zwróć

    pytanie było o komornika, a nie o egzekucję administracyjną

    KG