  • 1. Data: 2003-05-21 18:14:45
    Temat: małe dziecko a delegacje
    Od: "Małgorzata Bednarska" <g...@h...pl>

    Witam,

    Proszę powiedzcie czy jeśli mam małe dziecko mogę być wysyłana na delegacje
    poza miejscem zamieszkania. Wiem że jeśli karmię jeszcze dziecko to nie, ale
    co się stanie jeśli przestanę?
    Dzięki za odpowiedź.
    Gosia

    --
    Małgorzata Bednarska
    ul. Łużycka 2/13

  • 2. Data: 2003-05-22 19:33:20
    Temat: Re: małe dziecko a delegacje
    Od: "Ewa" <m...@m...pl>

    > Proszę powiedzcie czy jeśli mam małe dziecko mogę być wysyłana na
    delegacje
    > poza miejscem zamieszkania.

    art.178§2 k.p.: "Kobiety opiekującej się dzieckiem w wieku do czterech lat
    nie wolno bez jej zgody zatrudniać w godzinach nadliczbowych ani w porze
    nocnej, jak również delegować poza stałe miejsce prace."

    wniosek: jeśli Twój Maluszek nie ma więcej niż 4 latka, to jeśli się sama
    nie zgodzisz na wyjazd - nie mogą Cię wyprawić w delegację.
    pozdrowionka:-)
    ewcia