  • 11. Data: 2006-03-01 19:43:58
    Temat: Re: makro i ochroniarze...
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    jarojk wrote:
    > Witam - mam pytanie jakie uprawnienia maja ochroniarze??

    Niewielkie.

    > teraz u nas w olsztynie
    > jest bardzo nagminna sprawa w sklepie makro ze jak sie juz zaplaci za
    > towar.. to pozniej jeszcze przed wyjsciem ochroniarz sprawdza wszystko w
    > koszach... - czasem zdarza sie rowniez ze robi to juz na parkingu... - czy
    > nie jest tak ze towar juz zaplacony - jest juz moim towarem ??

    Jest tak.

    > i po
    > przejsciu za kasy wara każdemu od niego ??

    A co Ci szkodzi, niech sobie poogląda co kupiłeś kiedy przejeżdżasz koło
    niego. To każdy może, ochroniarz też. Ale jeśli poprosi Cię o
    zatrzymanie się na kontrolę, możesz odmówić. Jeśli nie będzie chciał Cię
    wypuścić, będzie próbował zabrać Ci wózek etc., popełnia przestępstwo. A
    Tobie przysługuje obrona konieczna. A jemu wpis w KRK i utrata
    ewentualnie posiadanej licencji ochroniarza.

    Chociaż w praktyce... jak na przestępców-ochroniarzy to "kontrolerzy" z
    Makro są mniej uciążliwi od innych znanych przypadków.

    -------------------+
    -------------------+

  • 12. Data: 2006-03-01 19:55:46
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    Użytkownik "jarojk" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam - mam pytanie

    no i dobrze:-)
    w makro nie wpuszcza sie dzieci o wzroscie mniejszym niz 140 cm.
    1. dlaczego? (a bo tak)?
    2. na jakiej podstawie? (ponoc jakies przepisy bhp?)
    3.a gdy wlasciciel firmy jest karlem przysadlowym lub innym wypierdkiem
    i na na obcasach oraz w kapeluszu cale 126 cm? (makro odbytem prezesa
    dla biiznesmenow sprawnych inaczej?)

    --
    pozdro
    ape

  • 13. Data: 2006-03-01 20:43:14
    Od: ideogram <ideogram_maupa_gazeta@hetera..pl>

    ape napisał(a):

> [...]
    > 3.a gdy wlasciciel firmy jest karlem przysadlowym lub innym wypierdkiem
    > i na na obcasach oraz w kapeluszu cale 126 cm? (makro odbytem prezesa

    A tu akurat znam odpowiedź. Nie wpuszcza się dzieci do 140cm. ponieważ
    makro nie ma powierzchni magazynowych i towar przewożony jest
    bezpośrednio na półki widlakiem. Kierowca takowego ma ograniczone pole
    widzenia i mógłby nie przyuważyć brzdąca, a wtedy nieszczęście gotowe.

    --
    Co to jest zła kobieta? Jest to taki rodzaj kobiety, która nigdy się nie
    sprzykrzy...

    Oscar Wilde

  • 14. Data: 2006-03-01 21:02:50
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    Użytkownik "ideogram" <ideogram_maupa_gazeta@hetera..pl> napisał w
    wiadomości news:du5112$nql$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > bezpośrednio na półki widlakiem. Kierowca takowego ma ograniczone pole
    > widzenia i mógłby nie przyuważyć brzdąca, a wtedy nieszczęście gotowe.

    wow! akurat znasz odpowiedz? a zatem:
    1. kto w polsce odpowia za dziecko? metro, makro czy prawny opiekun
    dziecka?
    2. czy to nie jest czasem dyskryminacja biznesmena o nieco mniejszym
    wzroscie niz 140 cm?
    3. czy biznesmena ze zlota karta makro o wzroscie ponizej 140 cm
    operator widlaka w cudowny spiosob zauwazy? a moze go juz spacyfikuja
    przy wejsciu i nie dokona cudownie punktowanych zakupow?
    4. niecierpliwie czekam na rzetelna i wyczerpujaca odpowiedz

    --
    pozdro
    ape

  • 15. Data: 2006-03-01 21:58:06
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "ape" <a...@n...poczta.fm> napisał w wiadomości

    > wow! akurat znasz odpowiedz? a zatem:
    > 1. kto w polsce odpowia za dziecko? metro, makro czy prawny opiekun
    > dziecka?

    A kto odpowiada za przejechanie dziecka na pasach?
    Prawny opiekun czy jednak kierowca, który je przejechał?

    > 2. czy to nie jest czasem dyskryminacja biznesmena o nieco mniejszym
    > wzroscie niz 140 cm?

    "7. Ze względów bezpieczeństwa nie wolno wprowadzać na teren Makro
    dzieci o wzroście poniżej 140 cm".

    Uważasz, że dziecko może być biznesmenem? Albo nie potrafisz
    czytać ze zrozumieniem (niestety jest to powszechna przypadłość).

    > 3. czy biznesmena ze zlota karta makro o wzroscie ponizej 140 cm
    > operator widlaka w cudowny spiosob zauwazy?

    Biznesmen sam zauważy wózek; dziecko niekoniecznie.

    Piotr

  • 16. Data: 2006-03-01 22:16:28
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <du4ptm$gkq$2@sparrow.axelspringer.com.pl>, rezist.com wrote:

    > a wiesz co to jest regulamin?

    Odpowiadamy na pytania w kolejności ich zadawania. Taki jest mój
    regulamin.

    Renata

  • 17. Data: 2006-03-02 09:41:54
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > Odpowiadamy na pytania w kolejności ich zadawania. Taki jest mój
    > regulamin.

    A nie ma w nim stania na jednej nodze i spiewania piosenek?

    ROTFL!

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 18. Data: 2006-03-02 11:45:06
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <du6ekv$1jmc$1@sparrow.axelspringer.com.pl>, rezist.com wrote:

    > A nie ma w nim stania na jednej nodze i spiewania piosenek?

    Nie. A w Makro? Sprawdziłeś już?

    Renata

  • 19. Data: 2006-03-02 14:16:08
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > Nie. A w Makro? Sprawdziłeś już?

    A moze sama sprawdzisz, skoro tak Cie to interesuje?

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 20. Data: 2006-03-02 16:54:38
    Od: ideogram <ideogram_maupa_gazeta@hetera..pl>

    ape napisał(a):

    > wow! akurat znasz odpowiedz? a zatem:
    > 1. kto w polsce odpowia za dziecko? metro, makro czy prawny opiekun
    > dziecka?

    Rozumiem, że swoje pociechy prowadzasz przykute do się i nie pozwalasz
    im na zbytnie swobody. Może to i godne pochwały, ale większość rodziców
    do podobnych przybytków przychodzi na zakupy i jednak nie cały czas ma
    baczenie na dzieciaczki, a te są wszędobylskie, niestety.

    > 2. czy to nie jest czasem dyskryminacja biznesmena o nieco mniejszym
    > wzroscie niz 140 cm?

    Biznesmen nie dziecko, swój rozum ma, przed wozkiem chyba umie ustąpić?

> [...]
    > przy wejsciu i nie dokona cudownie punktowanych zakupow?
    > 4. niecierpliwie czekam na rzetelna i wyczerpujaca odpowiedz

    Przepraszam kolego, ale czy Ty aby czasem nie gonisz w piętkę?