  • 41. Data: 2006-03-04 06:30:29
    Temat: Re: makro i ochroniarze...
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "ideogram" <ideogram_maupa_gazeta@hetera..pl> napisał w
    wiadomości news:dua17t$evs$2@inews.gazeta.pl...

    > Na zapleczu posiada przestrzeń wyładunkową, towar, jak pisałam wcześniej,
    > w całości jest wystawiany na hali. O cóż więc konkretnie chodzi,

    O to, że nigdy w życiu nie byłeś na żadnej hali Makro, ani tym bardziej na
    zapleczu (w magazynach) więc plecisz banialuki. Towar NIE jest w całości
    wystawiany na hali NIGDY.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 42. Data: 2006-06-09 05:55:59
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Był taki precedens opisany w gazecie, prezes bardzo przepraszał...
    JaC

    > 3.a gdy wlasciciel firmy jest karlem przysadlowym lub innym wypierdkiem i na na
    obcasach oraz w kapeluszu cale 126
    cm?

  • 43. Data: 2006-06-09 06:01:16
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Jeśliś ślepy, to Twój problem.
    Ciąganie dziecka po hurtowniach jest często wskazane:
    i) niech się uczy biznesu od małego kupować więcej, ale za to taniej;
    ii) niech samo sobie wybiera papmersy (ja biorę do hurtowni kota i zawsze się dziwię,
    ze nie wybiera sobie whiskas);
    iii) jak chcesz kupić hurtowo w tej hurtowni 1 (jedną) parę rekawiczek czy
    czegokolwiek równie hurtowego, to łapka
    dziecka się przydaje, a uciąć nie dam...
    JaC

  • 44. Data: 2006-06-09 06:04:18
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Polecam wizytę w dowolnym sklepie "Społem".
    JaC