  • 1. Data: 2010-11-16 22:47:10
    Temat: lokal gastronomiczny
    Od: gacek <g...@w...pl>

    Z nowej ustawy o papierosach:

    "4. Właściciel lub zarządzający lokalem gastronomiczno-rozrywkowym z co
    najmniej dwoma pomieszczeniami przeznaczonymi do konsumpcji, może
    wyłączyć spod zakazu określonego w art. 5, zamknięte pomieszczenie
    konsumpcyjne, wyposażone w wentylację zapewniającą, aby dym tytoniowy
    nie przenikał do innych pomieszczeń.";"

    /nie wnikając w sensowność samych zakazów proszę/

    Nasunęło mi się obejście* tych przepisów przez urządzenie
    fast-foodu/restauracji na dole i lokalu jak sprzed tygodnia na górze.
    Czy można na dole mieć kebaby i jedynie piwo volt po 15zł, a na górze
    nie oferować kebabów (to przecież tylko palarnia) za to mieć bar z
    trochę szerszym wyborem piwa po 5-10zł?

    Mogą mieć osobne wejście, czy musi być jedna klatka schodowa?

    --
    gacek
    *) czysto teoretycznie, nie planuję prowadzić żadnej tego rodzaju

  • 2. Data: 2010-11-17 00:24:18
    Temat: Re: lokal gastronomiczny
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 11/16/2010 4:47 PM, gacek wrote:
> [...]
    > trochę szerszym wyborem piwa po 5-10zł?
    >
    > Mogą mieć osobne wejście, czy musi być jedna klatka schodowa?

    jak to jest jeden lokal to mozesz zwinac zarcie i zejsc na dól.
    a jak dwa odrebne to w zadnym nie masz dwoch pomieszczen, a tylko po jednym.

  • 3. Data: 2010-11-17 09:13:24
    Od: gregor <n...@...nie.bedzie>

    W dniu 2010-11-17 01:24, witek pisze:

    > jak to jest jeden lokal to mozesz zwinac zarcie i zejsc na dól.
    > a jak dwa odrebne to w zadnym nie masz dwoch pomieszczen, a tylko po
    > jednym.

    A co z "ogródkami"? Pod parasolami można palić czy nie można? We
    większości takich lokali wejście jest otoczone parasolami i klient
    chcący się dostać do środka musi przez taką strefę przejść... czyli na
    moje rozumowanie (opierając się na treści ustawy ["nie wnikając w
    sensowność samych zakazów"]) również nie można. Dobrze kombinuję?