  • 1. Data: 2010-11-16 15:41:04
    Temat: czepiajo sie windykantorów
    Od: małgorzata <małgorzata_surkowicka@nospamwp.pl>

    najpier kastrowanie pendofilii a teraz to:

    http://pb.pl/2/a/2010/11/16/UOKiK_ukaral_firme_windy
    kacyjna

  • 2. Data: 2010-11-17 13:00:31
    Temat: Re: czepiajo sie windykantorów
    Od: MW <w...@g...pl>

    W dniu 2010-11-16 16:41, małgorzata pisze:
    > najpier kastrowanie pendofilii a teraz to:
    >
    > http://pb.pl/2/a/2010/11/16/UOKiK_ukaral_firme_windy
    kacyjna

    Jak dla mnie bardzo dobrze.
    Powinni się jeszcze z komorników cwaniaków wziąć jak np. ten
    http://tinyurl.com/38amnxr

    p,M

  • 3. Data: 2010-11-17 13:13:19
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-11-17 14:00, MW pisze:

    > Jak dla mnie bardzo dobrze.
    > Powinni się jeszcze z komorników cwaniaków wziąć jak np. ten
    > http://tinyurl.com/38amnxr

    W skrócie: dłużnik spłacał wierzycielom, ci umorzyli egzekucje u
    komornika, komornik naliczył 8000zł opłaty i chciał licytować dom dłużnika.

    Co w tym złego i dziwnego?

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2010-11-17 17:06:13
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

    > W skrócie: dłużnik spłacał wierzycielom, ci umorzyli egzekucje u
    > komornika, komornik naliczył 8000zł opłaty i chciał licytować dom
    > dłużnika.
    >
    > Co w tym złego i dziwnego?

    Jeżeli faktycznie dom jest warty około miliona złotych, a dług wynosi 8
    tysiecy, to ja nie rozumiem Twego pytania... Niech komornik zlicytuje coś o
    wartości adekwatnej do zadłużenia (np. samochód).\

    Pozdrawiam Przemek

  • 5. Data: 2010-11-17 17:47:13
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-11-17 18:06, Przemek Lipski pisze:
> [...]
    > tysiecy, to ja nie rozumiem Twego pytania... Niech komornik zlicytuje coś o
    > wartości adekwatnej do zadłużenia (np. samochód).\

    Może nie miał co innego licytować? Licytacja domu to długa i
    kosztowna (wpierw dla wierzyciela-tu komornika) sprawa. Równie dobrze
    można powiedzieć, że dłużnik mógł spłacić te 8000zł, choćby sprzedając
    samochód, co wyszło by go taniej.

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2010-11-17 21:00:54
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    Użytkownik "MW" <w...@g...pl> napisał w wiadomości

    kacyjna
    > Jak dla mnie bardzo dobrze.
    To prawda.
    Ale rozmawiasz z trollem-debilem koliną.

    > Powinni się jeszcze z komorników cwaniaków wziąć jak np. ten
    > http://tinyurl.com/38amnxr
    W historii ludzkości wiele było i jest zawodów, których przedstawiciele byli
    wprawdzie uważani za potrzebnych, ale wykonujące je osoby były a priori
    uznawane za infamisów. Kaci, poborcy podatków i danin, ladacznice, grzebiący
    trupy, hycle. Dziś należą do nich także komornicy, windykatorzy, paparazzi i
    wielu innych.
    Ja takim ręki bym nie podał, nawet przez szmatę.

    --
    Jotte

  • 7. Data: 2010-11-17 21:35:25
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-11-17 22:00, Jotte pisze:

    > Ja takim ręki bym nie podał, nawet przez szmatę.

    Doliczyłbym jeszcze związkowców.

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2010-11-18 06:46:47
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Wed, 17 Nov 2010 22:35:25 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > Doliczyłbym jeszcze związkowców.

    No i zapomnieliście o najważniejszych - o prawnikach :-)

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 9. Data: 2010-11-19 09:19:28
    Od: MW <w...@g...pl>

    W dniu 2010-11-18 07:46, Henry(k) pisze:

    > No i zapomnieliście o najważniejszych - o prawnikach :-)
    >
    > Pozdrawiam,
    > Henry
    i politycy :)

    p,M