  • 1. Data: 2007-05-18 13:44:51
    Temat: "lojalka"
    Od: graf0 <L...@g...com>

    Witam
    Mam pytanie odnosnie lojalki za szkolenia. Przy podpisywanu umowy o
    prace zostalo mi podsuniete oswiadczenie ze zobowiazuje sie
    przepracowac dwa lata od ostaniego szkolenia w innym wypadku pokrywam
    koszty takiego szkolenia.
    Od tego czasu odbylem kilka szkolen ale nie poinformowano mnie
    oficjalnie ani o kosztach takiego szkolenia ani o tym ze wlasnie za to
    szkolenie obowiazuje mnie lojalka. Czy takie ogolne oswiadczenie moze
    stanowic podstawe do zmuszenia mnie do zaplaty za odbyte szkolenia w
    przypadku mojej rezygnacji z pracy ?
    I drugie pytanie czy w momencie wygasniecia umowy na czas okreslony
    obowiazuje dalej lojalka czy tez mozna nie podpisywac nowej umowy z
    pracodawca bez konsekwencji ?