  • Data: 2002-11-09 17:33:06
    Temat: list do USA - lekko OT
    Od: "Rafcio" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sorry że trochę nie ta grupa ale nie wiem gdzie się zapytać.
    Otóż wysłałem osatnio list do USA z dwoma kompaktami na
    których był nagrany film z wakacji. List doszedł ale pusty - bez
    kompaktów. Czy to normalne? Czy po prostu miałem pecha.

    I jak przesłać te CD w inny sposób jeżeli by się okazało
    że amerykanie uważają mój film za produkt zagrażający ich
    bezpieczeństwu narodowemu?

    Może ktoś się zetknął już z tym problemem..

    greets!
    Rafcio