  • 1. Data: 2004-01-21 16:25:22
    Temat: limity na granicy
    Od: Dj Gippo <d...@U...satfilm.net.pl>

    witam
    w ostatnim tygodniu stycznia bede na 1 dniowej wycieczce na slowacje
    rocznikowo mam 18 lat ale koncze dopiero w lipcu
    czy moge przewozic legalnie limit na 1 osobe czy trzeba miec 18 lat
    skonczone ??
    pozdrawiam
    --
    Dj Gippo
    www.djgippo.prv.pl GG : #2364689

  • 2. Data: 2004-01-23 06:34:33
    Temat: Re: limity na granicy
    Od: Roman <n...@U...pl>

    Użytkownik Dj Gippo napisał:

> [...]
    > rocznikowo mam 18 lat ale koncze dopiero w lipcu
    > czy moge przewozic legalnie limit na 1 osobe czy trzeba miec 18 lat

    Ale co chcesz przewozić? Jeżeli myślisz o przewiezieniu bez cła
    dozwolonej ilości alkoholu i papierosów to niestety nie,
    od cła w takim wypadku są zwolnione osoby które ukońzyły 18 lat.

    --
    Roman