  • 1. Data: 2003-12-22 11:20:24
    Temat: licencja windows XP PRo BOX
    Od: "dan" <g...@d...pl>

    WItam,

    Mozna zwariować z tymi licencjami.
    Każdy gada inaczej.

    Mam możliwość kupienia Windowsa XP PRO BOX,
    po bardzo atrakcyjnej cenie.
    Jedyne czego nie dostane, to faktury, bo kupuje od osoby
    prywatnej.
    Wg Microsoftu wystarczy spisać umowę kupna-sprzedaży i jużbędzie w porządku,
    ale dzisiaj w gazecie wyborczej napisali, że musi być faktura ??
    No to jak to w końcu jest ??

    Daniel

  • 2. Data: 2003-12-22 11:51:34
    Temat: Re: licencja windows XP PRo BOX
    Od: Dan <d...@p...pl>

> [...]
    > Wg Microsoftu wystarczy spisać umowę kupna-sprzedaży i jużbędzie w porządku,
    > ale dzisiaj w gazecie wyborczej napisali, że musi być faktura ??

    umowa wystarczy

  • 3. Data: 2003-12-22 12:49:45
    Od: Arek <a...@e...net>

    dan rzecze:
    [..]
    > No to jak to w końcu jest ??

    Wystarczy sama oryginalna kopia programu.
    Dżisus! Wyborcza napisała takie bzdury !?!?

    zdumiony
    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/oem.htm

  • 4. Data: 2003-12-22 18:58:25
    Od: "Lookasik" <l...@o...wytnijto.pl>

    wymagany jest przez MS certyfikat a faktura, oryginalny nosnik jest zalecany
    /ale nie obowiazkowy/

    pozdr
    Lukasz

  • 5. Data: 2003-12-22 22:29:59
    Od: "Radek" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "dan" <g...@d...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    porządku,
    > ale dzisiaj w gazecie wyborczej napisali, że musi być faktura ??

    atrybuty legalnosci to : faktura, certyfukat, nosnik musisz miec
    przynajmniej dwa z trzech

    Radek.