  • Data: 2004-02-25 20:39:56
    Temat: licencja taxi
    Od: "Nicolka" <n...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czy ktos mi może powiedzieć dlaczego te licencje w 2004 zostały wydane tylko
    obecnym taxówkarzom ( i rozeszły sie w dwóch pierwszych tygodniach
    stycznia), co za tym idzie blokując licencje dla nowych taksówkarzy? Czy
    moze bede jeszcze wydawane w tym roku czy mam czekac do stycznia 2005?

    A Pani w UKomunikacji nic nie wiedza i nie mówią przy składaniu wniosku, że
    juz licencji nie ma ;(

    CZy jest jakas szansa by jeszcze uzyskac ta licencje? Do wniosku o wydanie
    licencji trzeba zdac egzamin, wyrobic regon, uzyskac wpis do ewidencji,
    badania lekarskie, kupic taksometr i zalegalizowac go. I co zrobic jesli mam
    to wszystko a licencji nie dostane w tym roku, bo na Łódź (100 sztuk) juz
    zostały wydane i to juz działajacym taxówkarzom, a ja jako nowy juz nie mam
    prawa? Da się cos poradzic na to?