  • 1. Data: 2004-06-19 19:28:18
    Temat: lewe zwolnienie na rozprawe
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Ave!

    Podejrzewam, że winna baba dostarczyła lewe zwolnienie lekarskie - dzień
    bo 'ciężkiej chorobie' szczebiocze jak skowronek.

    Jestem oskarżycielem posiłkowym - czy mogę przed kolejnym terminem
    rozprawy jakiś wniosek o weryfikację złożyć?

  • 2. Data: 2004-06-20 07:22:03
    Temat: Re: lewe zwolnienie na rozprawe
    Od: "R6" <r...@g...pl>

    wiadomości news:cb2447$fpj$1@news2.ipartners.pl...

> [...]
    > Jestem oskarżycielem posiłkowym - czy mogę przed kolejnym terminem
    > rozprawy jakiś wniosek o weryfikację złożyć?

    zwolnienie musi byc od uprawnionego lekarza, niech sad sprawdzi czy to
    dostarczone jest ok...
    poza tym mozna odbyc rozprawe bez oskarzonej,
    pozdro:

  • 3. Data: 2004-06-20 07:41:17
    Od: "Teqnix" <x...@k...org>

    bez oskarzonej??? jak nie w trybie uproszczonym to zapomnij, a jak w
    uproszczonym i przedstawi zwolnienie to tez zapomnij, NIE MOZNA bez
    oskarzonej w tym przypadku

  • 4. Data: 2004-06-20 12:40:00
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Teqnix wrote:

    > bez oskarzonej??? jak nie w trybie uproszczonym to zapomnij,

    dlaczego? teoretycznie można...

    KG