  • 11. Data: 2003-01-05 19:21:28
    Temat: Re: lewa legitka i kanar
    Od: Marcyś <m...@n...pl>

    Użytkownik "Jacek P. Urbanowicz" <j...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Ja tam na jego miejscu wyrobilbym
    > sobie nowa legitymacje ;-)))

    "Wyrobiłbym" - pięknie brzmi.
    Pod celą fałszerstwo określają "drukowaniem".
    Też ładnie, ale 5 lat można wyhaczyć.

  • 12. Data: 2003-01-05 19:22:51
    Od: Marcyś <m...@n...pl>

    Użytkownik "Leo" <p...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Jedyny ratunek to przeszczep twarzy !!!!!!!!!!!!!!

    Trzeba ją mieć, a jak się jest przestępcą,
    to o to trudno.

  • 13. Data: 2003-01-05 20:14:25
    Od: t...@o...pl

    szkoda :(

    ja Was prosze o pomoc ale chyba sie nei doprosze :(
    Moze choc jedna osoba potraktowac to powaznie ?
    I rozwiac moje watpliowasci ?

  • 14. Data: 2003-01-05 21:24:01
    Temat: Odp: lewa legitka i kanar
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik <t...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:2...@n...onet.pl...
    > szkoda :(
    >
    > ja Was prosze o pomoc ale chyba sie nei doprosze :(
    > Moze choc jedna osoba potraktowac to powaznie ?
    > I rozwiac moje watpliowasci ?

    poważnie?

    śpij spokojnie

    Sandra

  • 15. Data: 2003-01-05 21:28:02
    Od: "Travis" <r...@g...pl>

    Mowiac krotko wyrob sobie nowa legitke a o tej sprawie zapomnij.

    Pzd Travis
    --
    Sebastian Grabowski
    GG: 18584

  • 16. Data: 2003-01-05 21:41:22
    Od: "Abuser" <n...@m...pl>

    > I teraz moje pytanie ,jaka jest szansa ze mnie beda szukac ?
    50% na tak i 50% na nie :P
    > maja tak naprawde tylko zdjecie ( bo dane na legitce sa zupelnie inne a
    sowich
    > danych nei podawalem )
    nie licz na to. maja skanery do zdjec porownooja je na podstawie dowodu
    osobistego lub innego dokumentu.
    > Co robic ? a moze po prostu dac sobie spokoj i spac spokojnie ?
    ja bym wyemigrowal i modlil sie zeby interpolowi siec padla.
    > jestem zupelnie zielony w tych sprawach ,po jakim czasie taka sprawa
    > ulega przedawnieniu ?
    po 3 latach
    > czy oni gdzies rejstruja takie zdjecia ?
    jak wyzej

    > Pozdrawiam
    > i z gory dziekuje za pomoc
    dzieki za pozdrowienia, nie ma za co.

  • 17. Data: 2003-01-06 11:38:00
    Od: "Milamber" <m...@w...pl>

    Olej to. Nikt ci nie udowodni, że to ty jechałeś tym autobusem. Nawet jakby
    mieli jasnowidza, który by im wskazał kim jesteś to niech ci udowodnią, że
    to byłeś Ty a nie obcy facet podobny do ciebie....

  • 18. Data: 2003-01-06 15:26:33
    Od: "MarekZ" <m...@b...krakow.pl>

    Użytkownik <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    > szkoda :(
    >
    > ja Was prosze o pomoc ale chyba sie nei doprosze :(
    > Moze choc jedna osoba potraktowac to powaznie ?
    > I rozwiac moje watpliowasci ?

    Absolutnie nic Ci nie grozi.

    marek

  • 19. Data: 2003-01-06 16:03:32
    Od: "Robert Tomasik" <r...@w...pl>

    | sowich
    | nie licz na to. maja skanery do zdjec porownooja je na podstawie dowodu
    | osobistego lub innego dokumentu.

    A to coś ciekawego. Nie wiesz jak to działa? Porównuje tęczówkę oka, czy
    stosunek długości nosa do rozstawu uszu.

  • 20. Data: 2003-01-07 21:53:29
    Od: "tatko1971" <t...@p...onet.pl>

    > mam nastepujacy problem :(
    > Ostatnio jadac autobusem kanar ogladajac legitymacje ,zobaczyl ze jest
    > niepodbita i ja zabral ( po prostu schowal do kieszeni ,bez zadnego
    pokwitoania

    A teraz tak powaznie, jakim prawem kanar zabrał legitymację. Wydaje mi się
    że złamał jakieś przepisy, a może nie.

    Niech mi ktoś to wyjasni.

    --
    tatko1971