  • 1. Data: 2003-01-04 14:05:40
    Temat: lewa legitka i kanar
    Od: t...@o...pl

    mam nastepujacy problem :(

    kilka latek temu wyrobilem sobie ,a raczej znajomy mi wyrobil
    lewa legitymacje szkolna ( wtedy byla ona nam potrzebna zeby kupic sobie
    piwo alkoholowe ;)
    Autobusami jezdze raczej nieregularnie ,raz kasuje bilet raz nie,
    kilka razy zdarzylo mi sie ze kanar spisal dane z falszywej legitymacji
    Ostatnio jadac autobusem kanar ogladajac legitymacje ,zobaczyl ze jest
    niepodbita i ja zabral ( po prostu schowal do kieszeni ,bez zadnego pokwitoania
    itd )

    I powiedzial gdzie mam sie zglosic zeby odebrac.

    I teraz moje pytanie ,jaka jest szansa ze mnie beda szukac ?
    maja tak naprawde tylko zdjecie ( bo dane na legitce sa zupelnie inne a sowich
    danych nei podawalem )
    Co robic ? a moze po prostu dac sobie spokoj i spac spokojnie ?
    jestem zupelnie zielony w tych sprawach ,po jakim czasie taka sprawa
    ulega przedawnieniu ? czy oni gdzies rejstruja takie zdjecia ?

    Pozdrawiam
    i z gory dziekuje za pomoc

  • 2. Data: 2003-01-04 14:16:33
    Temat: Odp: lewa legitka i kanar
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik <t...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:7...@n...onet.pl...
    czy oni gdzies rejstruja takie zdjecia ?

    w czarnej księdze ...w końcu cię wywieszą na tablicy ogłoszeń w urzędzie
    gminy i jednoczesnie w sądzie ...

    :-)))) Sandra

  • 3. Data: 2003-01-04 15:34:57
    Temat: Re: lewa legitka i kanar
    Od: "free" <o...@p...onet.pl>

    > w czarnej księdze ...w końcu cię wywieszą na tablicy ogłoszeń w urzędzie
    > gminy i jednoczesnie w sądzie ...
    >

    > :-)))) Sandra

    A potem to w list gonczy piszą i nawet w telewizji mowia! Ale sobie gostek
    narobil, ze 2 latka jak nic juz zapracowal!!

    <rotfl>

    Marcin

  • 4. Data: 2003-01-04 15:37:02
    Od: "Filip 'Kafarov" <k...@S...pl>

    Użytkownik Sandra <d...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:av6qe3$gkk$...@a...dialog.net.pl...

    > w czarnej księdze ...w końcu cię wywieszą na tablicy ogłoszeń w urzędzie
    > gminy i jednoczesnie w sądzie ...

    hehehhee, witam w Nowym Roku !
    jezu, co Ty chlopaka straszysz ;)))))) nic mu nie zrobia jak chlopak sie
    przemaluje, zmieni fryz i zrobi oprecje twarzy ;s]

    pozdrowka ! ;)

  • 5. Data: 2003-01-04 15:51:48
    Od: "Joker" <_...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Filip 'Kafarov" <k...@S...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jezu, co Ty chlopaka straszysz ;)))))) nic mu nie zrobia jak chlopak sie
    > przemaluje, zmieni fryz i zrobi oprecje twarzy ;s]

    Powinien zmienić płeć i zaszyć się do końca życia
    w jakimś klasztorze ;-)))
    Joker

  • 6. Data: 2003-01-04 19:23:01
    Od: "Cichy" <m...@p...onet.pl>

    > I teraz moje pytanie ,jaka jest szansa ze mnie beda szukac ?

    No to facet teraz masz przechlapane.
    W MPK powstałą nowa komórka do ścigania.
    Istny szwadron śmierci.
    Ja bym nie wytrzymał nerwowo i cos sobie zrobił.

    Cichy

  • 7. Data: 2003-01-05 13:35:28
    Od: "Leo" <p...@h...pl>

    Użytkownik "Cichy" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > No to facet teraz masz przechlapane.
    > W MPK powstałą nowa komórka do ścigania.
    > Istny szwadron śmierci.
    > Ja bym nie wytrzymał nerwowo i cos sobie zrobił.

    Jedyny ratunek to przeszczep twarzy !!!!!!!!!!!!!!

  • 8. Data: 2003-01-05 16:11:02
    Od: "Jacek P. Urbanowicz" <j...@h...pl>

> [...]
    > czy oni gdzies rejstruja takie zdjecia ?
    >
    > w czarnej księdze ...w końcu cię wywieszą na tablicy ogłoszeń w urzędzie

    I w rejestrze skazanych na szubienice tez ;-))

  • 9. Data: 2003-01-05 16:11:55
    Od: "Jacek P. Urbanowicz" <j...@h...pl>

    Użytkownik "Joker" <_...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Filip 'Kafarov" <k...@S...pl> napisał w
    wiadomości

    > Powinien zmienić płeć i zaszyć się do końca życia
    > w jakimś klasztorze ;-)))

    Ja tam na jego miejscu wyrobilbym
    sobie nowa legitymacje ;-)))

  • 10. Data: 2003-01-05 17:31:50
    Od: "free" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Leo" <p...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Jedyny ratunek to przeszczep twarzy !!!!!!!!!!!!!!

    Lepiej przeszczep mózgu!