  • 31. Data: 2009-01-26 23:48:42
    Temat: Re: "lekcja rysowania" na stacji paliw
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    news:gllat3$4gd$1@inews.gazeta.pl...
    > To zależy z jakiego samochodu.

    To nie może zależeć od rodzaju samochodu. Przecież nie można jeździć na
    ślepo. A jakby tam leżał człowiek? On nie będzie miał 35 centymetrów
    wysokości.

  • 32. Data: 2009-01-29 00:35:18
    Od: "zbyszek" <z...@o...eu>

    > To nie może zależeć od rodzaju samochodu. Przecież nie można jeździć na
    > ślepo. A jakby tam leżał człowiek? On nie będzie miał 35 centymetrów
    > wysokości.

    Jeśli położy się płasko przed samochodem to go rozjedziesz.......nie widać
    nic bezpośrednio przylegające do samochodu....

  • 33. Data: 2009-01-29 00:42:11
    Temat: Re: [OT] Re: "lekcja rysowania" na stacji paliw
    Od: "zbyszek" <z...@o...eu>

    > Nawet jeżeli nie widziałeś tej barierki z pozycji kierowcy, to musiałeś ją
    > widzieć wysiadając z samochodu lub obserwując inne dystrybutory. Jeżeli
    > ich nie zauważyłeś to znaczy, że jeździsz bezmyślnie i w sumie to jest
    > dobra nauczka na przyszłość... Nie szukaj winy u innych, tylko z pokorą
    > przyjmij, że jedynym winnym jesteś Ty i wyciągnij z tego naukę.

    Ja nie rozumiem dlaczego czepiasz się w ten sposób kierowcy,
    czy w Polsce zamiast pomyśleć co zrobić aby było lepiej i bezpieczniej
    koniecznie musi się wykazać czyjś brak koncentracji albo winę? Pewnie
    że wielu przykrych zdarzeń można uniknąć szczególnie natężając uwagę
    ale to o to chodzi aby ułatwiać sobie życie a nie utrudniać. Przepisów
    o ruchu drogowym także nie musiało by być i jakoś wytężając uwagę dałoby sie
    przejechać po drodze - np 5km/h ale chyba to nie będzie to coś....

    zbyszek

  • 34. Data: 2009-01-29 15:33:46
    Od: "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    Użytkownik "zbyszek" <z...@o...eu> napisał w wiadomości

    > Ja nie rozumiem dlaczego czepiasz się w ten sposób kierowcy,

    Czepiam się, bo wina jest ewidentnie jego, a mimo to szuka winy u innych.
    Kierowca powinien mieć sporo pokory, a u autora wątku jej nie zauważyłem...

    > czy w Polsce zamiast pomyśleć co zrobić aby było lepiej i bezpieczniej
    > koniecznie musi się wykazać czyjś brak koncentracji albo winę? Pewnie

    Jeżeli przyczyną zdarzenia był ewidentny brak tej koncentracji, a winny nie
    zdaje sobie z tego sprawy to jak najbardziej należy mu to uświadomić. Jeżeli
    nie będzie sobie zdawał sprawy ze swoich słabości, to w końcu doprowadzi do
    nieszczęścia i znowu będzie szukał usprawiedliwienia.

    > że wielu przykrych zdarzeń można uniknąć szczególnie natężając uwagę
    > ale to o to chodzi aby ułatwiać sobie życie a nie utrudniać.

    Kierowca jest zobowiązany do zachowania szczególnej ostrożności i uwagi.
    Jakby na to nie patrzeć dysponuje jednym z groźniejszych narzędzi dostępnych
    na wolnym rynku ;-)

    Przepisów
    > o ruchu drogowym także nie musiało by być i jakoś wytężając uwagę dałoby
    > sie
    > przejechać po drodze - np 5km/h ale chyba to nie będzie to coś....

    Przepisy są niestety tworzone przez takich kierowców, którym brak wyobraźni
    i świadomości tego co robią. Gdyby każdy był rozsądny i myślał, to przepisy
    rzeczywiście nie byłyby potrzebne ;-)

    Pozdrawiam
    Czabu