  • Data: 2004-09-12 08:29:21
    Temat: legalnosc sprzedazy
    Od: "wodny" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam
    chcialem ze znajomym na zblizajace sie swieto zmarlych zajac sie przez okres
    dwoch dni sprzedaza zniczy na przycmentarnym terenie. Oboje pracujemy w
    innych miejscach i chcielismy sobie tylko dorobic - wiem ze musze sobie w
    urzedzie miasta zalatwic miejsce na okres tego czasu za drobna odpatnoscia -
    jestem w tym temacie zielony dlatego chcialem sie zapytac czy wogole nie
    posiadajac dzialanosci gospodarczej moge sobie samowolnie sprzedawac
    znicze - czy jest jakis podatek zryczaltowany ?, gdzies mi sie obilo o uszy
    ze moge zarobic do okreslonej kwoty cos kolo 2 tys i wtedy bedzie ok.
    Prosze o info bo nie chce wyjsc na kretyna idac i zalatwiajac sobie miejsce
    na sprzedaz.
    PS. jak tak sobie patrze to coroku coraz wieksza iloc ludzi sie tym zajmuje
    i nie sadze aby wszyscy mieli dzialalnosc
    pozdro
    swobdny

    --

    My web: www.kultkazikas.prv.pl