  • Data: 2009-12-12 13:01:34
    Temat: leasing używanego sprzetu - a sprzet kradziony :(
    Od: icek2 <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    dwa lata temu kupiłem uzywany sprzęt, cena rynkowa, ani tanio, ani
    drogo, po prostu ok cena

    leasing przez EFLa

    wczoraj policja rekwiruje mi sprzęt jako dowód w sprawie

    leasing nie skończony

    co ja mogę w ogóle zrobic teraz? sprzet kupiłem w dobrej wierze, ba
    kupujuąc przez leasing tylko upewniłem się co do legalności zakupu.

    co ja mogę zrobic? przedstawiciel EFL miał mnie w D..ie teraz
    jak nie bede miał sprzetu to za co mam płacic?

    czy leasing jako właściciel ponosi jakąkolwiek odpowiedzialnosc za swój
    sprzęt? ba, to leasing zamawiał sprzet. ja co prawda wybrałem dostawce i
    sprzęt... no, ale to jest nadal sprzęt leasingu - a nie mój.

    leasing spłacony w 2/3
    został ostatni trzeci rok, i nie wiem co robic?

    juz nigdy żadnych używanych sprzetów, p$%%dole..

    --
    pozdros
    icek