  • 11. Data: 2005-10-01 16:20:22
    Temat: Re: lamanie prawa przez uczelnie prywatne ....
    Od: castrol <j...@w...blumen.pl>

    Harry napisał(a):
    > sprawa przetrzymywania to jedno, a z drugiej strony, to czemu nie chcesz
    > oplacic czesnego???

    Ale swoich roszczen moga dochodzic w sadzie, a nie uprawiaja samowolke,
    przetrzymujac swiadectwo i uzalezniaja oddanie jego od zaplaty.

    Jacek

  • 12. Data: 2005-10-01 20:39:34
    Od: Harry <Harry_USUNTO_@_WYTNIJTO_poczta.neostrada.pl>

    no zgadza sie w sadzie, tyle ze mozna by to potraktowac jako
    zabezpieczenie splaty zobowiazan, wprawdzie bezprawne, ale sad moze by
    przymknal na to oko, wiedzac, ze to nie z czystej zlosliwosci tylko w
    trosce o swoje srodki finansowe, jestem ciekaw jak by to bylo, czy taka
    sprawa juz byla??

    --
    Pozdro Harry
    gg 833844

  • 13. Data: 2005-10-01 20:43:42
    Od: Harry <Harry_USUNTO_@_WYTNIJTO_poczta.neostrada.pl>

    to ze jedno jest w KK a drugie w KC dla mnie nie ma znaczenia wielkiego,
    po prostu stwierdzam ze obie strony zle postepuja, z drugiej strony nie
    jestem pewien czy to przetrzymywanie dokumentow nie bedzie raczej
    kradzierz w pewnym sesie albo przetrzymywanie mienia, tak jakby cos mu
    zabrali

  • 14. Data: 2005-10-02 10:44:49
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Harry" <Harry_USUNTO_@_WYTNIJTO_poczta.neostrada.pl> napisał w
    wiadomości news:dhmrmk$6o6$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > no zgadza sie w sadzie, tyle ze mozna by to potraktowac jako
    > zabezpieczenie splaty zobowiazan, wprawdzie bezprawne, ale sad moze by
    > przymknal na to oko,

    nie moze

    P.

  • 15. Data: 2005-10-02 11:54:36
    Od: castrol <j...@w...blumen.pl>

    Harry napisał(a):
> [...]
    > jestem pewien czy to przetrzymywanie dokumentow nie bedzie raczej
    > kradzierz w pewnym sesie albo przetrzymywanie mienia, tak jakby cos mu

    Jakbys czytal wszystko to bys wiedzial :)

    Przetrzymywanie w tym wypadku swiadectwa maturalnego jest przestępstwem
    z art. 276 kk

    Jacek

  • 16. Data: 2005-10-02 11:56:52
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Harry" <Harry_USUNTO_@_WYTNIJTO_poczta.neostrada.pl> napisał w
    wiadomości news:dhmrtk$3f2$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
    > jestem pewien czy to przetrzymywanie dokumentow nie bedzie raczej
    > kradzierz w pewnym sesie albo przetrzymywanie mienia, tak jakby cos mu

    bedzie to ukryciem dokumentu ktorym nie maja (od momentu zazadania wydania)
    prawa rozporzadzac (art 276kk). Nie myl pojec.
    To ze Twoj kumpel jest Ci winien pieniadze (zalozenie ze posiadacie umowe)
    to uprawnia Cie do dokonania na nim
    bezkarnie rozboju (kradziez z uzyciem sily) w celu zaspokojenia dlugu ?
    Przeciez obie strony jak napisales zle postepuja, jedno pod kk a drugie pod
    kc sie nadaje.

    P.

  • 17. Data: 2005-10-02 12:40:03
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    Harry napisał(a):
    > to ze jedno jest w KK a drugie w KC dla mnie nie ma znaczenia wielkiego,
    > po prostu stwierdzam ze obie strony zle postepuja,

    Dokladnie. I sa to dwie rozne sprawy, nie ma mozliwosci ich laczyc czy
    usprwiedliwiac jednej druga

    =^;^= [ [xywa][małpa][xywa].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \
    (___(|_|_| [ k...@j...org ] |_|_|)___)

  • 18. Data: 2005-10-02 18:04:19
    Od: "AndrzejW" <w...@c...gazeta.pl>

    Użytkownik "Kot" <g...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Do kogo mozna sie zwrocic o pomoc jesli uczelnia nie chce oddac swiadectwa
    > maturalnego mowiac ze nie odda gdy nie zaplaci sie czesnego?
    > WSEiA w Lbn- NIE POLECAM

    A to nie można po prostu wystąpić do szkoły średniej którą się kończyło o
    wydanie duplikatu? W końcu takie świadectwo zawsze może zginąć.

    pozdr
    AW

  • 19. Data: 2005-10-02 19:28:46
    Od: Harry <Harry_USUNTO_@_WYTNIJTO_poczta.neostrada.pl>

    wiec nie bede podpowiadal, jednej stronie ktora okrada druga, ktora
    bezprawnie przetrzymuje dokumenty co ma zrobic :P

  • 20. Data: 2005-10-02 19:32:07
    Od: Harry <Harry_USUNTO_@_WYTNIJTO_poczta.neostrada.pl>

    mam nadzieje ze postepowanie bedzie trwalo jak tylko to mozliwe
    najdluzej, a odsetki rosly i rosly ;)